جانشین سپاه نینوا استان گلستان گفت: عده ای از دانشجویان بسیجی و مردم ولایتمدار در مقابل هنجارشکنی عامل نفوذی استکبار، در دانشگاه منابع طبیعی گرگان تجمع و ایستادگی کردند اما در مقابل عده ای از خواص در داخل استان که نون انقلاب را می خورند در مقابل هتک حرمت به امام و رهبری سکوت کردند.

عده ای از خواص در داخل استان که نون انقلاب را می خورند در مقابل هتک حرمت به امام و رهبری سکوت کردند

 به گزارش گلستان24 ، سرهنگ دکتر حسین کریمی اول، صبح امروز جمعه 5 آذرماه بمناسبت سالروز تشکیل بسیج در تجمع بزرگ مدافعان حرم در مصلی نماز جمعه کردکوی از بسیج بعنوان شجره طیبه انقلاب یاد کرد و گفت: امام خمینی (ره) براساس آن آرمان های بلند و آاینده نگری که داشت که انقلاب در مسیر تداوم خود به نیرویی نیازمند است که بتواند از انقلاب اسلامی در برابر طوفانهای حوادث پاسداری کند دستور بسیج را صادر کردند.

کریمی اول

جانشین سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه در طول 38 سال انقلاب اسلامی خدمات بسیج را در تمامی عرصه های انقلاب دیده ایم، اظهار داشت: هر زمان و مکانی نظام و انقلاب اسلامی با مانعی از سوی دشمنان، صهیونیسم بین الملل، آمریکای جنایتکار و غرب مواجه شد آنجایی که بسیج وارد عمل شد تمام نقشه های دشمنان نقش بر آب شد.

بسیج بعنوان بازویی قدرتمند در خاورمیانه نقش آفرینی می کند

وی دفاع مقدس را نمونه بارز حضور بسیج در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: شجره طیبه بسیج امروز در سراسر عالم و بویژه در خاورمیانه بعنوان یک بازوی قوی انقلاب اسلامی در صحنه های مختلف نقش آفرینی می کند.

کریمی اول با بیان اینکه مردم ایران قدر بسیج را باید بدانند، افزود: این نیروی خاکی، نیروهایی که هیچ ادعایی ندارند، نیروی هایی که در تمامی صحنه ها فقط برای خدا، برای تداوم انقلاب اسلامی و این راه روشن در صحنه حضور دارند و هیچ چشم داشتی غیر از رضای خدا در سر ندارند.

این مقام نظامی با اشاره به اینکه بسیج لشکر مخلص خداست چون توکل او به خداست، گفت: اوایل جنگ افراد زیادی بسیجیان ما را که در مقابل صدام ایستادگی می کردند به سخره می گرفتند که شما چگونه می خواهید در مقابل صدام قدرتمند ایستادگی کنید اما به عینه دیدیم که بسیجیان مخلص چگونه در این جنگل تحمیلی سربلند و پیروز بیرون آمدند.

بسیج از ولایت دستور می گیرد لذا بسیج از خواص آلوده دستور نمی گیرد

وی ولایتمداری و ولایت پذیری را یکی از ویژگی های تفکر بسیجی عنوان کرد و ادامه داد: بسیج از ولایت دستور می گیرد لذا بسیج از خواص آلوده دستور نمی گیرد.

کریمی اول با عنوان اینکه بسیج گوش به فرمان مقام معظم رهبری است، امروز تفکر و اندیشه ولایی بسیج را راه گشای انقلاب اسلامی دانست و اذعان کرد: امروز هیچ بمبستی در مسیر بسیج وجود ندارد، وقتی بسیج به بمبستهای دشمنان می رسد همه آن بمبستها را نابود کرده و به اهداف آرمانی خود می رسد.

عده ای امروز جیره خوار و نفوذی دشمن شدند

جانشین سپاه نینوا استان گلستان با تأکید بر اینکه عده ای می خواهند انقلاب اسلامی را از درون دچار حادثه کنند، متذکر شد: عده ای امروز جیره خوار و نفوذی دشمن شدند، کسانی که فتنه 88 را بوجود آوردند لذا باید مواظب آنان باشیم.

یکی از نفوذی های استکبار در دانشگاه منابع طبیعی

وی با بیان اینکه خطری که امروز انقلاب اسلامی را تهدید می کند جنگ نظامی نیست بلکه نفوذ است، گفت: چندی پیش یکی از نفوذی های دشمن طی مناظره ای در دانشگاه منابع طبیعی گرگان اراجیفی را در مورد امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی بیان کرد.

سکوت عده ای از خواص داخل استان در مقابل هتک حرمت به امام و رهبری

کریمی اول افزود: عده ای از دانشجویان بسیجی و مردم ولایتمدار در مقابل هنجارشکنی این عامل نفوذی استکبار، تجمع و ایستادگی کردند اما در مقابل عده ای از خواص در داخل استان که نون انقلاب را می خورند در مقابل هتک حرمت به امام و رهبری سکوت کردند.

وی متذکر شد: ما بعنوان سربازان امام و رهبری باید با بصیرت در مقابل این هنجارشکنان نفوذی ایستادگی کنیم.

جانشین سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه امروز مرزهای جغرافیایی و سیاسی جمهوری اسلامی از ایران فراتر رفته است، اظهار داشت: امروز لشکر فاطمیون افغانستان، لشکر حیدریون عراق و لشکر زینبیون پاکستان به برکت بسیج و تداوم راه و اندیشه بسیج در آن سوی مرزهای خود در حال جنگیدن با استکبار هستند.

بسیج و سپاه از آمادگی کامل برای دفاع برخوردارند

کریمی اول اذعان کرد: بسیج و سپاه امروز باتوجه به تجهیزات نظامی از آمادگی کامل برای دفاع برخوردارند.

وی تصریح کرد: اعلام حضور ناوهای آمریکایی در تنگه هرمز باید به زبان فارسی صورت گیرد که این نشانگر اقتدار بسیج است.

جانشین سپاه نینوا استان گلستان در خاتمه گفت: اگر روزی رهبری اذن جهاد دهد تعداد بیشماری از بسیجیان ما در عرصه بین الملل برای مبارزه با استکبار وارد عمل خواهند شد.

انتهای پیام/


منبع : رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار