مدیرکل مدیریت بحران گلستان خبر داد

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: دستور وصل گاز بخش صنایع استان که در چند روز گذشته قطع شده‌ بود، صادر شد.

صدور دستور وصل گاز بخش صنایع استان گلستان

به گزارش گلستان24،صادقعلی مقدم بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: به علت برودت شدید دمای استان گلستان، گاز مشترکان بخش صنعتی و تولیدی استان برای جبران افت فشار گاز مصارف خانگی قطع شده بود که خوشبختانه این اقدام باعث شد که گلستانی‌ها نگرانی بابت قطعی گاز در سطح استان نداشته‌ باشند.

وی تصریح کرد: با وجود برودت بالای دمای استان طی روزهای چهارشنبه تا روز گذشته هیچ مشکلی در این بخش در سطح استان وجود نداشت و گاز خانگی مشترکان گلستانی تحت هیچ عنوان قطع نشده است.

مقدم افزود: در جلسه شوراری هماهنگی مدیریت بحران استان که قبل از برودت هوا برگزار شده بود مصوبات خوبی برای هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های مرتبط و خدمات‌رسان استان برای تامین سوخت جایگزین و جلوگیری از قطع مشترکان گاز خانگی اتخاذ شده بود.

وی ضمن قدردانی از تلاش شیانه‌روزی مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان گلستان خاطرنشان کرد: اقدامات زیربنایی و توسعه‌ای که در چند سال گذشته در بخش گاز استان انجام گرفته باعث شد که گلستان مشکلات کمتری نسبت به استان‌های همجوار داشته باشد.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان با تشکر و قدردانی از شرکت نفتی استان گفت: شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی استان گلستان نیز از آمادگی خوبی برای سوخت‌رسانی در فصل سرما برخوردار بوده به طوری که  2 میلیون و 800 هزار لیتر سوخت جایگزین تحویل مصرف‌کنندگان استان کرده است.

مقدم خاطرنشان کرد: طی تصمیماتی که از سوی مدیریت بحران استان گرفته شد و تدابیری که این شرکت از ابتدای سال با توجه به برنامه‌ریزی هر ساله نسبت به تامین سوخت دوم برای واحدهای دوگانه‌سوز استان اقدام شده بود و از این بابت هم مشکلی وجود نداشته است.

وی ادامه داد: تلاش بی‌وقفه مدیریت و عوامل شرکت پخش‌ فرآورده‌های نفتی استان در تامین و توزیع انواع فرآورده‌های نفتی بین مردم و بخش صنعتی برای استفاده از سوخت جایگزین باعث شد که چند روز گذشته و با وجود اوج مصرف گاز به فرآیند سوخت‌رسانی به مردم شریف استان خللی وارد نشود.

منبع:فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار