از رسیدگی به "نمایندگان محروم" سپاسگذاریم!

جوان فعال فرهنگی اجتماعی استان گستان در پاسخ به نامه تربتی نژاد به رئیس مجلس مطلب طنزی را منتشر کرد.

پاسخ طنز جوان گلستانی به نامه نماینده گرگان

به گزارش گلستان24،محمد اسماعیلی، نویسنده وبلاگ «معبر سایبری فندرسک» و از جوانان فعال فضای فرهنگی اجتماعی استان گلستان به حمایت نورمحمد تربتی نژاد، نماینده مردم گرگان از صدور حکم جلب نماینده متخلف تهران واکنش طنز گونه ای نشان داد.

این جوان فعال گلستانی مطالبی را به کنایه در نامه به ظاهر تشکر آمیز خود گنجانده که گویا سخن پیشین تربتی نژاد که گفته بود من سیاسی نیستم و یا مطالبات بر زمین مانده مردمی گرگان را هدف سخنان خود قرار داده است.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر نورمحمد تربتی نژاد نماینده محترم (نمایندگان مجلس جناح چپ) مردم گرگان و آق قلا، نامه تاثربرانگیز شما را برای حل مشکلات نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ریاست محترم مجلس دیدیم و بسیار از این اقدام خداپسندانه شما در جهت رفع مشکلات خلق الله خوشحال و مسرور گشتیم.

این اقدام شما روزنه بسیار روشنی را برای هم استانی هایتان ایجاد کرد که از این به بعد بجای پرداختن به مشکلات مردم شریف و زحمت کش این استان، به فکر رفع مشکلات نمایندگان متخلف هم جناحی خود در کشور هستید.

مردم زحمت کش استان گلستان امروز شاهد افزایش نرخ بیکاری از ۱۰.۱ به ۱۲.۸ درصد هستند اما انتظاری ندارند تا شما خدایی نکرده وقت گرانبهای خود را صرف نامه نگاری به رئیس محترم مجلس شورای اسلامی کنید تا مبادا از انعکاس مشکلات نمایدگان هم جناحی متخلف خود باز بمانید.

بی شک رسیدگی به امور خلق الله در اولویت امور است مخصوصا محرومانی همچون علی مطهری ها و محمود صادقی ها که واقعا محتاج نان شبشان هستند و مشکلات آنان برای انجام بهتر تخلفاتشان واجب تر از مشکلات مردم کشاورزیست که دچار مشکلات عدیده هستند.

اینجانب به نمایندگی از جوانان و مردم استان گلستان از شما بابت نامه ای که در باب مشکلات نمایندگان هم جناحی خود به رئیس مجلس نوشته اید تشکر و قدردانی می نمایم و امید دارم تا مردم فهیم استان از مراجعه به دفتر شما در گرگان برای بیان مشکلات خود سرباز بزنند تا شما با فراغ بال بتوانید موارد مطروحه در نامه خود به رئیس مجلس را پیگیری نمایید.

(سخن آخر: هفت شاکی خصوصی در پرونده محمود صادقی و توهین به قوه قضاییه از سوی وی تخلفی است که قطعا قوه قضائیه در تشخیص و صدور حکم آن آشناتر به قانون است ضمنا عدم مجوز سخنرانی علی مطهری از شورای تامین نیز مسئله ای است که اگر هر فرد سخنران دیگری آن را نداشت سخنرانی اش لغو می گشت، لذا انتظار میرفت اگر بجای مشکلات مردمی به سیاست هم می پردازید با نگاه عدالت محور بپردازید نه جناح گرایی افراطی..)

محمد اسماعیلی فعال فرهنگی، اجتماعی استان گلستان

منبع:پاسرو

ارسال نظر

آخرین اخبار