نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس:

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: استان گلستان به دلیل محرومیت‎های چندین ساله در اکثر شاخص‎های زیربنایی و زیرساختی با مشکل مواجه است.

گلستان از کمبود زیرساخت‎ها رنج می‎برد

به گزارش گلستان 24، رضا صابری عصر امروز در دومین همایش حساب 100 حضرت امام (ره) در شهرستان رامیان اظهار کرد: مشکل تامین مسکن برای اقشار آسیب‎پذیر و جوانانی که تازه زندگی مشترک خود را آغاز کرده‎اند یک مشکل ریشه‎ای است که همیشه ذهن خادمان مردم در دولت و مجلس شورای اسلامی را به خود مشغول کرده است.

وی تصریح کرد: باید برای حل مشکل مسکن از سوی همگان به صورت اعتقادی به آن نگریسته شود و از طریق گفتمان‎ دینی برای رفع آن کمک گرفت.

حضور خیرین مسکن‎ساز سهم به‌سزایی در تامین مسکن محرومان دارد

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه واقعیت استان گلستان و محرومیت‎های چندین ساله‎ای که به تعبیر مقام معظم رهبری «محرومیت این استان در ظاهر سبز آن پنهان شده»، واقعیت آشکار است، خاطرنشان کرد: با توجه به مشکل استان حمایت و حضور پرشور خیرین مسکن‎ساز می‎تواند سهم به‌سزایی در تامین مسکن محرومان داشته باشد.

صابری تاکید کرد: حضور خیرین مسکن‎ساز می‎تواند بخشی عمده‎ای از مشکلات مسکن روستایی را برطرف سازد البته توجه مسئولان استانی و کشوری با نگاه ویژه به این استان کمک شایان توجه‌ای می‎تواند به امر خیر داشته باشد.

وی با اشاره به تدبیر و دوراندیشی ارزنده امام راحل (ره) در افتتاح حساب 100 امام خاطرنشان کرد: از برکات نظام جمهوری اسلامی و یکی از یادگاران حضرت امام خمینی (ره) حساب 100 حضرت امام است که امید را در دل محرومان برای خانه‎دار شدن برای همیشه روشن کرده است.

به برکات نظام در اکثر علوم جزوه 10 کشور برتر دنیا هستیم

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشرفت‎های که بعد از انقلاب نصیب کشور شده است، گفت: آنچه که امروز برای همه ما ارزشمند است این است که از نظامی دفاع می‎کنیم که در همه بخش‎ها نسبت به گذشته رشد چشمگیر داشته و در اکثر زمینه‎ها علمی جزوه 10 کشور برتر دنیا هستیم.

صابری به اقتدار نظام و دیپلماسی موفقی که کشور در عرصه بین‎المللی از خود نشان می‎دهد اشاره کرد و افزود: ایران اسلامی در ماجرای گفتگوهای هسته‎ای، گوش به فرمان مقام معظم رهبری دیپلماسی منطقی را در بین کشورهای قدرتمند جهان به نمایش گذاشته و امروزه به برکت خون شهدا و امام راحل، نظام اسلامی قدرت خود را به خوبی نشان داده است./فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار