طی نامه ای :

بنیاد مسکن و اداره گاز شهرستان کلاله برای گازرسانی به روستاهای بحرانی شهرستان که در طرح بازنگری مجدد رفتند، اعلام آمادگی کردند.

اعلام آمادگی بیناد مسکن و اداره گاز کلاله برای گازرسانی به روستاهای بحرانی کلاله

 اداره گاز کلاله برای گازرسانی به روستاهای بحرانی کلاله

به گزارش گلستان24، در بازدید شهرام غراوی نماینده شرق گلستان، مقدم مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان و فرماندار شهرستان کلاله از روستاهای چروک، عزیز آبا، قریه سرپایین، کورلر و سوار وسط با توجه به اینکه برخی از این روستاها در طرح کوچ قرار داشتند و برخی نیز قسمتی از آن حالت بحرانی داشت، با مقاومت مردم تصمیمات جدیدی در خصوص این روستاها گرفته شد.

براساس تصمیمات گرفته شده، این روستاها در طرح بازنگری طرح هادی قرار می گیرند و با اخذ تعهد(مفاد تعهد این می باشد که اگر بعد از بازنگری این بخش روستا بحرانی اعلام شود، ساکنان نسبت به کوچ و تخریب منازل قدیمی اقدام کنند و تا تعیین تکلیف نهایی انشعاب گاز واگذار شده موقت می باشد و در صورت کوچ، گاز خانه قدیمی قطع خواهد شد.) به روستاییان انشعاب گاز داده خواهد شد و در آینده براساس نتیجه طرح بازنگری تصمیمات جدیدی گرفته خواهد شد.

اما در جلسه مشترک بین نماینده شرق گلستان و مدیرکل مدیریت بحران گلستان به مسئولین شهرستان کلاله فرصت چند هفته ای داده شد که بررسی های لازم جهت گازکشی روستاهای یاد شده را انجام دهند که روز گذشته اداره بنیاد مسکن و اداره گاز شهرستان کلاله آمادگی خود را مبنی بر دادن انشعاب گاز به روستاییان، به امان محمد حمیدزاده بخشدار بخش پیشکمر اعلام کردند.

در این نامه تاکید شده است که اهالی واجد شرایط روستاهای چروک، عزیز آبا، قریه سرپایین، کورلر و سوار وسط جهت دریافت انشعاب گاز می توانند اقدام کنند.

nameh

 

منبع : کلاله خبر

ارسال نظر

آخرین اخبار