سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان: تصمیم شورا بر عدم استفاده از بازیکن خارجی

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: من با 530 میلیون تومان 12 بازیکن جذب کردم و نباید از من توقع برد داشته باشند.

12 بازیکن را با 530 میلیون جذب کردم

به گزارش گلستان24، در خصوص حواشی پیش آمده درباره تیم بسکتبال شهرداری گرگان و دلایل عدم موفقیت تیم در هفته‌های نخست لیگ برتر بسکتبال اظهار کرد: متاسفانه یک سری از افراد به صورت برنامه‌ریزی شده و هدفمند برخی اقداماتی می‌کنند که به تیم ضربه بزنند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان

وی ادامه داد: ما از انتقاد استفاده می‌کنیم و سعی می‌کنیم نقاط ضعف خودمان را برطرف کنیم اما شما دقت کنید بازیکنی که از دقیقه 22 بازی به او فحاشی می‌کنند چگونه می‌تواند بازی کند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: ما با شرایطی تیم را بستیم که بودجه ضعیفی را برای تیم در نظر گرفتند و اعضای شورا مصوب کردند که بازیکن خارجی در تیم حضور نداشته باشد و سوال من این است که این تیم بدون بازیکن خارجی چگونه می‌تواند موفق شود؟

ایزدپناه تاکید کرد: ما از ابتدایی که تیم را بستیم به دلیل آنکه بودجه لازم را نداشتیم عقب نشستیم و منتظر شدیم تیم‌های دیگر همه بازیکنان را گرفتند و حتی بازیکنان ما را نیز جذب کردند و در نهایت از بازیکنان باقی‌مانده افراد را انتخاب کردند.

وی اضافه کرد: چرا باید شرایطی را ایجاد کنند که تیم با این وضعیت راهی میدان شود و امروز مردم را برابر تیم قرار دهند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: هر انسان عاقلی بود مسئولیت هدایت تیم را قبول نمی‌کرد و من هم قبول نمی‌کردم اما اهالی بسکتبال آمدند تقاضا کردند و معتقد بودند اگر من نیز امسال تیم را قبول نکنم، بسکتبال گرگان نابود می‌شود.

 

ایجاد حواشی برای تیم برنامه‌ریزی شده است

ایزدپناه در پاسخ به برخی انتقادها برای عدم استفاده مناسب از بازیکنان بومی در تیم، گفت: مگر من بنیانگذار 10 بازیکن غیربومی در گرگان بودم؟، چرا همه فراموش کردند زمانی که من تیم‌داری می‌کردم 60 درصد بازیکن بومی در گرگان بود؛ چه کسی این سنگ بنا را کاشت که 10 بازیکن غیربومی باید در تیم باشد و امروز من باید تاوان آن را بدهم؟

وی با عمدی دانستن حواشی پیش آمده در بازی مقابل تیم شیمی‌در در گرگان، تاکید کرد: این یک کار برنامه‌ریزی شده بود.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: خیلی جالب است زمانی که کمی اوضاع شلوغ می‌شود، برخی از آقایان مصاحبه می‌کنند و تماشاگر را تحریک می‌کنند.

وی اضافه کرد: خاطرم هست که در فصل گذشته امتیازات تیم به 50 هم نمی‌رسید و با اختلاف زیاد می‌باختیم اما این اتفاقات نمی‌افتاد ولی متاسفانه یک کار هدفمند امسال در حال شکل‌گیری است که در نهایت بسکتبال گرگان ضربه می‌خورد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: تیم من در شرایطی پنج بازی را واگذار کرد که هیچ بازیکن خارجی در اختیار نداشت اما تیم‌های مقابل در کنار داشتن بازیکن خارجی، بازیکنان ملی‌پوش بسیار خوبی را در اختیار داشتند.

ایزدپناه تاکید کرد: امروز تیم من در بازی‌های خارج از خانه بهتر بازی می‌کند زیرا بازیکنان در گرگان استرس دارند؛ چه دلیلی دارد چند نفر از روی سکوها بلند شوند و در کنار زمین به بازیکنانم بدترین فحاشی‌ها را داشته باشند.

وی اضافه کرد: چرا کسی به این مسائل توجه نمی‌کند و حرفی نمی‌زند و اصحاب رسانه نسبت به این موضوع حساس نیستند.

 

برای حفظ بسکتبال گرگان آبرویم را گذاشتم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: ما سعی می‌کنیم حاشیه‌ها را از تیم دور کنیم اما عده‌ای نمی‌گذارند که این اتفاق بیافتد و عده‌ای نمی‌خواهند حواشی از تیم دور شود.

ایزدپناه تاکید کرد: عده‌ای می‌دانند به هر طریقی و بالاخره من این تیم را جمع می‌کنم و نتایج خوبی در آینده کسب خواهیم کرد و چون این نکته را می‌دانند، ناراحت هستند و سنگ‌اندازی می‌کنند.

وی اضافه کرد: بدون هیچ شکی با استفاده از دومین بازیکن خارجی وضعیت تیم ما بهتر خواهد شد و تیم ارتقاء پیدا می‌کند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: اینها به ایزدپناه لطمه نمی‌زنند بلکه به بسکتبال ضربه می‌زنند و نمی‌دانم یک سری از افراد به دنبال چه هستند.

ایزدپناه متذکر شد: من برای حفظ بسکتبال گرگان آبرویم را وسط گذاشتم و در چهل سال گذشته که در بسکتبال بودم هیچ زمانی اتفاقی که این روزها بر سر من آمد برایم پیش نیامده بود.

وی گفت: آن آقایانی که در شورا هستند، زمانی که تصویب کردند تیم با حداقل بودجه وارد میدان شود و تصویب کردند که تیم بدون بازیکن خارجی وارد مسابقات شود باید پاسخگو باشند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: من با یک تفکر این تیم را جمع کردم و زمانی که دیدم پولم کم است و نمی‌توانم بازیکن خارجی جذب کنم، به سراغ بازیکنان شوت‌زن رفتم تا بتوانم با استفاده از آنها تیم‌ها را دچار مشکل کنم.

ایزدپناه اضافه کرد: من با 530 میلیون تومان 12 بازیکن جذب کردم و کمال بی‌شرمی است که خارجی هم نداشته باشم و از من توقع برد داشته باشند

 

بازیکنان خارجی را به زحمت جذب کردم

وی متذکر شد: چرا کسی از این دید نگاه نمی‌کند که ایزدپناه آمد ایستاد تا بسکتبال گرگان حفظ شود، زیرا در ابتدای فصل آقای کبیر هم اعلام کرد که مسئولیت تیم را قبول نمی‌کند و من هم اگر قبول نمی‌کردم چه کسی با این بودجه تیم را قبول می‌کرد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در این خصوص که عنوان می‌شود بودجه تیم یک میلیارد تومان است، گفت: دوستان یک میلیارد تومان بودجه برای بسکتبال گرگان تصویب کردند که 300 میلیون تومان بدهی پارسال است و از مبلغ باقیمانده 10 درصد برای تیم پایه در نظر گرفته شده است.

ایزدپناه بیان کرد: بارها به دوستان شورای اسلامی شهر گرگان گفتیم که ما را دعوت کنید تا در شورا حاضر شویم و درد دل‌هایمان را بگوییم و واقعیت برای مردم روشن شود اما آقایان از اصل موضوع فرار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه سقف قرارداد بازیکنان تیم من کمتر از 80 میلیون تومان است، گفت: من با تلاش فراوان توانستم شهردار گرگان را راضی کنم که با اضافه کردن بودجه، دو بازیکن خارجی را به تیم اضافه کنم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: آقایانی که با هم همدست بودند و همگروه بودند چرا باید تصویب کنند که بازیکن خارجی در تیم نباشد.

ایزدپناه تاکید کرد: اگر هیچکس نمی‌دانست، بودند افراد فنی در شورا که می‌دانستند این اتفاق چه لطمه بزرگی به بسکتبال گرگان می‌زند؛ برای چه این مصوبه را قبول کردند.

وی در پایان ابراز کرد: مشکل ما آنجاست که در شورا یک بودجه اندک تصویب می‌کنند و امروز خودشان را کنار می‌کشند و تازه منتقد هم می‌شوند.

انتهای پیام/


منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار