شکاف اختلاف هواداران و تیم بسکتبال شهرداری گرگان

تمرین شامگاه شنبه تیم بسکتبال شهرداری گرگان به یک تمرین جنجالی تبدیل شد به طوری که هواداران منتقد به نتایج تیم، وارد زمین شدند که این امر باعث برهم خوردن نظم تمرین این تیم شد.

اخلال در تمرین «شهرداری» با ورود هواداران معترض به داخل زمین

به گزارش گلستان24، در بازی گذشته تیم بسکتبال شهرداری گرگان و شیمی‌در تهران، پس از آنکه تیم شهرداری گرگان با وجود برتری امتیاز از حریف خود در حال انجام بازی بود، با تغییر تاکتیک تیم حریف بازی را واگذار کرد.

هوادارانی که تا نیمه نخست این دیدار شعارهای حمایت از تیم بسکتبال شهرداری را سر می‌دادند، به یکباره به نشانه اعتراض، علاوه بر استفاده از الفاظ نامناسب، با شعار «ایزدپناه» حیا کن شهرداری را رها کن، خواستار تغییر کادر فنی تیم مورد علاقه خود شدند.

این شعارها و جو نامناسب سالن تا به آنجا پیش رفت که پس از پایان بازی، در ادامه درگیری لفظی «مجید قاسم‎‌زاده» بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان با یکی از هواداران تیم به درگیری فیزیکی انجامید و در نهایت این هوادار شکایت خود را از بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان در کلانتری 12 شهر گرگان مطرح کرد.

پس از این واقعه، در تمرین شامگاه شنبه تیم بسکتبال شهرداری گرگان نیز برخی از هواداران معترض که گفته می‌شود برخی از لیدرهای تیم نیز در این جلسه تمرین حضور داشتند، ناگهان وارد زمین شده و با فریاد و استفاده از الفاظ نامناسب، اینگونه اعتراض خود را به شکست‌های متوالی تیم و حرکت ناپسند «مجید قاسم‌زاده» اعلام کردند.

حواشی پیش آمده برنامه‌ریزی شده است

محمدمهدی ایزدپناه امشب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص وقایع جلسه تمرین امشب(شنبه) خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چه بگویم و به واقع برای آنهایی متاسفم که با برخی اقدامات امروز مردم را مقابل تیم قرار دادند.

وی اضافه کرد: پس از آنکه هواداران وارد زمین شدند من بازیکنانم را به آرامش دعوت کردم و حتی آن هواداری که با قاسم‌زاده درگیر شده بود را به رختکن بردم و با گفت‌وگو در نهایت کدورت برطرف شد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان که انتقادات بسیار تندی را نسبت به اعضای شورای اسلامی شهر گرگان دارد، تاکید کرد: هواداران منتظر روزهای خوب تیم بسکتبال شهرداری گرگان باشند و همگان بدانند که در آینده‌ای نزدیک، عملکردی از تیم بسکتبال شهرداری گرگان خواهند دید که انگشت به دهان خواهند شد.

ایزدپناه تاکید کرد: حرکتی که در تمرین امروز انجام شد به هیچ عنوان پسندیده نبود و با توجه به اینکه دو بازیکن خارجی نیز در سالن حضور داشتند الان پیش خودشان چه فکری می‌کنند.

وی اضافه کرد: برخی با برنامه‌ریزی و هدفمند این اقدامات را انجام می‌دهند و چون می‌دانند من در نهایت این تیم را جمع خواهم کرد و نتایج خوبی را کسب می‌کنم، ای اقدامات را در دستور کار قرار دادند تا به تیم ضربه بزنند.

گفتنی است، تیم بسکتبال شهرداری گرگان در حال حاضر که پنج هفته از رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور می‌گذرد، بدون پیروزی در جایگاه نهم جدول 10 تیمی این رقابت‌ها قرار دارد.

لازم به ذکر است این تیم دو بازیکن خارجی را پس از گذشت چهار هفته از برگزاری رقابت‌ها به خدمت گرفته که دومین بازیکن خارجی در بازی آینده این تیم به میدان خواهد رفت.

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار