جلسه علنی شورای شهر گرگان

آخرین وضعیت تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در سیصد و سی و یکمین صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان بررسی شد.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان نیاز به حمایت دارد

به گزارش گلستان24، تیم بسکتبال شهرداری گرگان که یکی از باسابقه ترین تیم های بسکتبال کشور است در پایان هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با 5 شکست در انتهای جدول رده بندی قرار دارد که اعضای شورای شهر گرگان به عنوان اعضای هیئت امنای این باشگاه، شامگاه شنبه در سیصد و سی و یکمین جلسه علنی شورا علت و آخرین وضعیت تیم را بررسی کردند.

اسدالله کبیر عضو شورای اسلامی شهر گرگان در این جلسه به وضعیت تیم بسکتبال شهرداری گرگان اشاره کرد و گفت: آن زمانی که مسابقات به اتمام رسیده بود باید به بررسی مشکلات تیم بسکتبال شهرداری می‎پرداختیم و در حال حاضر زمان مناسبی برای به چالش کشیدن تیم شهرداری نیست.

وی با بیان اینکه در پایان لیگ باید به نوع مدیریت و تیم‎داری تیم شهرداری گرگان باید پرداخت می‎شود افزود: ما مشکلات تیم بسکتبال را در سال قبل بررسی نکردیم که مدیریت تیم به چه نحوی انجام شده است.

شهردار گرگان وضعیت تیم برایش اهمیتی ندارد

عضو شورای اسلامی شهر گرگان به بی‎توجهی شهرداری گرگان نسبت به مسائل تیم بسکتبال شهرداری گلایه کرد و گفت: شهردار گوشش به این مسائل بدهکار نیست و در صحبتی که با وی داشتم به نظر می‎رسید برایش مهم نبود و زمانی هم برای تیم بسکتبال خواستیم تصمیم بگیریم گفتند بازیکن خارجی نباشد.

کبیر تصریح کرد: تیم بسکتبال شهرداری گرگان چند سالی است که بازیکن‌سازی نکرده و اگر می‎خواهیم بازیکن خارجی نگیریم چند بازیکن خوب ایرانی نیاز داریم.

وی با بیان اینکه شورای شهر گرگان همراهی خوبی با تیم بسکتبال شهرداری گرگان دارد، اظهار داشت: در هفته‎های گذشته زمانی که لایحه‎ای برای جذب بازیکن خارجی به شورا آمد اعضای شورا این همراهی را داشتند و هر 13 نفر به علت علاقه‎مندی به بسکتبال رای مثبت دادند.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان افزود: در حال حاضر اگر بخواهیم وضعیت تیم را بررسی کنیم زمان را از دست دادیم و از سویی با بازیکنان قرارداد بستیم و دیگر نمی‎توانیم آن را عوض کنیم جز اینکه بازیکن آسیب ببیند و نتواند به بازی ادامه دهد.

کبیر اظهار کرد: به عنوان کارشناس بسکتبال از ما در دیگر شهرها برای بسکتبال مشورت می‎گیرند اما هیچ فردی در شهر خودمان سراغ ما را نمی‎گیرد.

وی یادآور شد: برخی از افراد به صورت مقرضانه به سالن می‎آیند و باید جلوی آنها را گرفت چرا که گرگان جای توهین و فحاشی کردن نیست و این در فرهنگ گرگانی‎ها قرار ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان تاکید کرد: روزی سالن ورزشگاه 700 نفر ظرفیت داشت و یک هزار نفر برای تماشای مسابقات به سالن می‎آمدند و حتی برخی هزینه‎های سفر و یا لباس را متقبل می‎شدند.

کبیر افزود: در تیم قطران کاوه گرگان تنها 3 نفر قرارداد بستند و بقیه رایگان بازی می‎کنند  و این شرایط را می‎توان نه به این‌گونه رایگان بلکه با هزینه‎های کم تیم‎داری در شهرداری گرگان با تربیت بازیکن بومی ایجاد کرد.

نتایج خوبی با حمایت از بسکتبال شهرداری گرگان خواهیم گرفت

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه نتایج خوبی با حمایت از بسکتبال شهرداری گرگان خواهیم گرفت گفت: اگر 5 باخت داریم نباید همه چیز را زیر سوال ببریم.

ناصر گرزین به باخت‎های اخیر تیم بسکتبال شهرداری گرگان اشاره کرد و اظهار کرد: امروز روز جدل برای بسکتبال نیست.

وی با اشاره به حاشیه‎های پیش آمده در مسابقه تیم شهرداری گرگان با شیمیدرو تصریح کرد: من از تماشاگرانی که در تلخی و شیرینی تیم را حمایت کردند قدردانی می‎کنم اما باید اخلاق رعایت شود.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: ما قدر اسطوره‎های خود را نمی‎دانیم از آقای ایزدپناه به عنوان یک قهرمان یاد می‎شد.

گرزین افزود: امروز روز مناقشات برای تیم شهرداری گرگان نیست و باید در جهت حمایت از این تیم اقدام کنیم.

وی ادامه داد: مسائل مختلفی وجود داشته که تیم به اینجا رسیده، وقتی تیم را با یک میلیارد اعتبار می‎بندیم تیم مجبور است بازیکن در حد اعتبار یک میلیارد تومان جذب کند.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه امروز دنبال ماهی‎گرفتن نباشیم و باید به فکر حمایت از تیم بسکتبال شهرداری گرگان باشیم.

گرزین با بیان اینکه یک نشست و جلسه‎ای را تشکیل دهیم تا اعضای شورای اسلامی شهر گرگان به عنوان هیئت امنای بسکتبال با ایزدپناه، سرمربی تیم و کادر فنی کمک دیدار و در خصوص وضعیت تیم گفت‎وگو کنند.

وی با بیان اینکه نتایج خوبی با حمایت از بسکتبال شهرداری گرگان خواهیم گرفت افزود: اگر 5 شکست داریم نباید همه چیز را زیر سوال ببریم.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: امروز تیم بسکتبال نیاز به حمایت همه جانبه شورا و شهرداری دارد و باید کنار تیم ایست کنیم و نباید از آب آلوده ماهی بگیریم و من مطمئن هستم اگر حمایت شود جزو 4 تا 5 تیم نخست خواهد بود.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار