مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان: معتقد به چرخش مسئولیت و نیروسازی هستم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: تعداد مسئولیت و انتظارات از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به اندازه‌ای است که معتقدم ارشاد باید دو مدیرکل داشته باشد.

ارشاد گلستان نیاز به دو مدیرکل دارد

به گزارش گلستان24، حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر تالار فخرالدین اسعد گرگانی اظهار کرد:  من معتقدم دستگاهی مثل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید دو مدیرکل داشته باشد و یک مدیر داخلی و یک مدیر شرکت در جلسات وجود داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ادامه داد: اعتقاد من استفاده از ظرفیت داخلی دستگاه است و اگر روزی بخواهند مدیر جدیدی پیدا کنند بهتر است که از نیروهای همان دستگاه استفاده شود و آنچه را که من تاکید دارم این است که نیروهای داخلی هر دستگاه باید با تجربه، به یک ساختگی و پختگی لازم دست یابند.

فضیلت اضافه کرد: تلاش ما بر این بود که با هر وسیله‌ای به نیروهای اداره کل فرهنگ و ارشاد رسیده شود که راه‌اندازی شرکت تعاونی مصرف این اداره یکی از این اقدامات است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش برای پرداخت‌های رفاهی برای کارکنان با توجه به محدودیت مالی دولت که با جنگ هم قابل مقایسه نیست، انجام شده و تلاش کردیم عدالت در پرداخت رعایت شود.

فضیلت تاکید کرد: اگر در پرداخت‌ها دقت کنید پرداخت بالای 8 میلیون تومان وجود ندارد و این امر باعث شده که عدالت پرداخت برای تمام شهرستان‌ها انجام شود.

وی گفت: دولت از یک جهت دو چالش اساسی دارد که یک چالش درون کشوری و یک چالش جهانی است که در چالش درونی برخی از بداخلاقی‌ها و قضاوت‌های غیرمنصفانه باعث ناراحتی می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تاکید کرد: امروز نظام سلطه فهمیده است که دیگر از خودش هزینه‌ای نکند و تضعیف دولت تنها راه ضربه به کشور است.

فضیلت بیان کرد: این نوع عملکرد جز خیانت هیچ دیگری نیست و اعتقاد دارم بیان این نکات به عنوان ذخیره دنیا و آخرت من باقی خواهد ماند.

وی ابراز کرد: فرهنگ و ارشاد اسلامی وضعیت خاص دارد و در زمان وزیر گذشته 140 تذکر از مجلس گرفته است که بخشی از آن به ظرفیت ماموریتی این دستگاه برمی‌گردد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: تعدد ماموریتی در ارشاد در هیچ دستگاه دیگری وجود ندارد و این وظایف باعث افزایش شدید انتظارات و توقعات می‌شود.

سهم ارشاد کمتر از یک هفتم بودجه کشور است

وی ادامه داد: سهم ارشاد کمتر از یک هفتم بودجه کشور است و سوال اینجاست که چگونه با این بودجه می‌توان انتظارها را برآورده کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تاکید کرد: بحث گردش نیروها موضوعی است که باید با توجه به این افزایش انتظارات اتفاق بیافتد تا بتوان نیروسازی کرد و هر نیرو تجربه مدیریتی در تمام عرصه‌ها را داشته باشد.

فضیلت در پایان گفت: خوشحالم که امروز مدیر سابق مجموعه تالار فخرالدین اسعد گرگانی با یک عملکرد موفق و رضایت‌بخش این مسئولیت را تحویل داده و در جایگاه‌های بهتر به طور قطع از وی استفاده خواهد شد.

گفتنی است، در این مراسم از تلاش‌های امیر غلامی تقدیر شد و جواد قربانی به عنوان مدیر جدید تالار فخرالدین اسعد گرگانی انتخاب شد.

انتهای پیام/


منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار