مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از انتشار فراخوان ۶ جشنواره قرآنی در استان خبر داد و گفت: این برنامه ها از ۳۰ دی تا ۶ بهمن ماه سال جاری در گلستان اجرا می شود.

فراخوان ۶ جشنواره قرآنی در گلستان منتشر شد

به گزارش گلستان24، حجت الاسلام علی اصغر فضیلت ظهر چهارشنبه در نشست خبری با رسانه های استان، افزود: فراخوان جشنواره هنرهای تجسمی، تئاترخیابانی و نمایشنامه نویسی، فیلم و فیلمنامه کوتاه، شعر، ادبیات داستانی و سرود و انشا منتشر شده است.

علی اصغر فضیلت

وی دبیرخانه جشنواره هنرهای تجسمی را رامیان اعلام کرد و گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره ۱۰دی ماه و آئین اختتامیه ۲۰ دی ماه سال جاری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان این نکته که دبیرخانه جشنواره تئاتر خیابانی و نمایشنامه نویسی در بندرگز است، افزود: این جشنواره ۲۲ و ۲۳ دی ماه برگزار می شود.

وی به برپایی جشنواره فیلم و فیلمنامه نویسی در گرگان اشاره کرد و گفت: آخرین مهلت ارسال آثار یکم دی ماه و برپایی جشنواره ۲۲دی سال جاری است.

حجت الاسلام فضیلت ضمن یادآوری اینکه شهرستان آزادشهر میزبان جشنواره شعر است، افزود: آخرین مهلت ارسال آثار این جشنواره ۲۰آذر و آئین اختتامیه آن دوم دی ماه است.

وی از برگزاری جشنواره ادبیات داستانی در بندرترکمن خبر داد و اظهار کرد: آخرین مهلت ارسال اثر این جشنواره ۳۰آذر و اختتامیه آن هشتم دی ماه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در خاتمه یادآور شد: جشنواره سرود و انشا با موضوع قرآنی از دیگر برنامه های فرهنگی، هنری اداره کل است که دبیرخانه سرود در گنبد و دبیرخانه انشا در گرگان مستقر می باشد.

گفتنی است جشنواره های هفته قرآن و عترت گلستان ۳۰دی تا ۶بهمن در شهرهای استان برگزار می شود.

منبع: مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار