معاون سیاسی و امنیتی فرماندار ویژه گنبدکاووس:

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه آیت‌الله هاشمی از پیشتازان نهضت انقلاب اسلامی بود، گفت: 60 سال مجاهدت ایشان برای همیشه در تاریخ جاودانه خواهد ماند.

60 سال مجاهدت آیت‌الله هاشمی در تاریخ جاودانه می‌ماند

به گزارش گلستان24، فرهاد شیبک صبح امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی که در سالن جلسات فرمانداری ویژه گنبدکاووس برگزار شد، با تسلیت به مناسبت رحلت این عالم ریانی و خدمتگزار فقید ملت، اظهار کرد: تاریخ ایران اسلامی و انقلاب هیچ‌گاه 60 سال مجاهدت و رشادت ایشان را فراموش نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی سال‌ها برای اعتلای اسلام و پیشرفت کشور تلاش کرد، افزود: ایشان یار دیرین و صدیق امام راحل و رهبر معظم انقلاب بودند و بدون تردید نقش بسزایی در شکل‌گیری، تثبیت و حفظ نظام اسلامی در طی این سال‌ها و دهه‌ها داشتند.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه مردم نقش بی‌بدیل این شخصیت ممتاز را در مبارزات انقلابی، پیروزی انقلاب، مدیریت جنگ تحمیلی و اراده برای سازندگی کشور بعد از جنگ فراموش نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: نام و یاد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای همیشه در تاریخ ایران و انقلاب ماندگار خواهد بود.

خبرگزاری فارس: 60 سال مجاهدت آیت‌الله هاشمی در تاریخ جاودانه می‌ماند/ مجلس ترحیم آیت‌الله هاشمی در گنبدکاووس برگزار می‌شود

آقای هاشمی هیچ‌وقت انقلاب را تنها نگذاشت

شیبک هاشمی رفسنجانی را از پیشتازان انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: ایشان همواره در کنار رهبر معظم انقلاب از جان و مال خود گذشت و در برابر شکنجه‌های سخت و سنگین شاهنشاهی و فشارهای جنگ تحمیلی هیچ‌گاه انقلاب را تنها نگذاشت و برای حفظ نظام و تقویت جایگاه ولایت فقیه صادقانه و صمیمانه تلاش کرد.

وی با اشاره به حضور همیشگی ایشان در صحنه‌های نیازمندی انقلاب، ادامه داد: عده‌ای از خناسان همواره تلاش می‌کردند تا راه و مرام ایشان را از نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب جدا کنند که البته اراده پولادین ایشان برای خدمت به انقلاب و دوستی با رهبری در کنار تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری همه این تلاش‌های مذموم را ناکام گذاشت.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه واگذاری ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر معظم انقلاب به آیت‌الله هاشمی نشان از پیوند ناگسستنی میان این دو بزرگوار داشت، تصریح کرد: پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت رحلت آقای هاشمی رفسنجانی نیز نشان از همین پیوند و دوستی صمیمانه دارد.

شیبک از حضور باشکوه و حماسی مردم شریف و مومن کشور در مراسم تشییع و تدفین آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی تقدیر کرد و گفت: همه مردم و مسؤولان فارغ از حزب، جناح و گروه بدون توجه به شایعه‌پراکنی‌ها و توطئه‌های دشمنان برای ایجاد اختلاف با صلابت و افتخار به صورت میلیونی در این مراسم شرکت کردند و نمادی از وحدت و وفاق ملی را به نمایش گذاشتند.

مجاهدت‌های آیت‌الله هاشمی بی‌منت و صادقانه بود

وی با اشاره به اینکه تجلیل از شخصیت آقای هاشمی تجلیل از مجاهدت‌های راستین انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: بنابر هماهنگی‌های انجام شده در میان مسؤولان شهرستان بنا داریم ما نیز به نوبه خود در بزرگداشت مجاهدت‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نقش و سهمی را ایفا کرده و مجلس ترحیم باشکوهی را در شهرستان برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه از همه مردم شریف گنبدکاووس دعوت می‌کنیم در این مراسم معنوی شرکت کنند، افزود: این برنامه به نوعی تشکر و سپاس از سال‌ها رشادت‌های آقای هاشمی رفسنجانی برای اعتلای اسلام و انقلاب است که بی‌منت و صادقانه بیش از 6 دهه به طول انجامید.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس از برگزاری مراسم بزرگداشت و ترحیم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در گنبدکاووس در روز پنجشنبه آتی خبر داد و خاطرنشان کرد: این مراسم که همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد قائمیه گنبدکاووس برگزار خواهد شد بار دیگر نمادی از وحدت و همدلی میان اقشار مختلف مردم خداجوی این شهرستان خواهد بود.

گفتنی است مراسم ترحیم و بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از سوی رهبر معظم انقلاب هم‌اکنون در حسینیه امام خمینی (ره) در حال برگزاری است و مراسم ترحیم این شخصیت وارسته در گرگان نیز از سوی نماینده ولی فقیه در استان گلستان فردا پنجشنبه ساعت 9:30 صبح در مصلی این شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار