رئیس تبلیغات اسلامی کردکوی خبر داد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کردکوی از پیش‎بینی و اجرای 350 برنامه محوری ویژه دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

پیش‎بینی 350 برنامه محوری ویژه دهه فجر در کردکوی

 

به گزارش گلستان24،​​ حجت‎الاسلام غلامحسین محمودی بعد از ظهر امروز در دهمین جلسه شورای اداری شهرستان کردکوی که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره مجاهدین و مبارزان انقلاب اسلامی از جمله آیت‎الله هاشمی اظهار کرد: متأسفانه دهه فجر امسال بدون حضور یکی از فجرآفرینان بزرگ برگزار خواهد شد که یقیناً در پیروزی انقلاب اسلامی نقش اساسی داشتند.

وی با اشاره به آیه 11 سوره مائده، گفت: خداوند در این آیه می‎فرمایند نعمت خداوند را به یاد بیاورید، عده‎ای می‎خواستند بر سرنوشت شما مسلط شوند که خداوند دست آن قوم متجاوز را قطع کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کردکوی افزود: آیت‎الله هاشمی شخصیتی مؤمن و اهل تقوا بود که وجودش از نعمات خدادادی بود، در عین حال برای قطع دست متجاوزان و بیگانگان در کشور مبارزه و مجاهده کرد.

محمودی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران نیز در راستای استقرار آزادی و خروج بیگانگان از کشور بود، بیان کرد: در آن دوران همه کشورهای دنیا اعم از آمریکا، انگلیس و ... در تصمیم‎گیری و سرنوشت کشور دخالت داشتند.

* قدرشناسی از شخصیت‎ها صرفاً محدود به دوران حیات آنها نباشد

وی با بیان اینکه دست بیگانگان توسط خداوند قطع شده بود، گفت: دست خداوند از آستین امام راحل بیرون آمد که امام راحل و مجاهدان نمایندگان و سربازان خداوند بودند که به‎عنوان نمایندگان خداوند برای قطع دست بیگانگان مجاهده و مبارزه کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کردکوی با بیان اینکه طی این سال‎ها که به عزت و آبروی آیت‎الله هاشمی چوب حراج زدند تنها مقام معظم رهبری از ایشان دفاع کرد، اضافه کرد: قدرشناسی از شخصیت‎ها نباید صرفاً محدود به دوران حیات آنها باشد.

محمودی با اشاره به حملات اخیر به قوه قضاییه، گفت: قدرشناسی از شخصیت‎ها باید تبدیل به فرهنگ شود، اگر امروز قوه قضاییه به واسطه طرح و برنامه‎های تعیین شده از سوی دشمنان در حال کوبیدن است مسؤولان و مردم ایران در این موقعیت باید مراقب عزت و آبروی این شخصیت‎ها باشند تا دشمنان در نابودی آنها ناامید شوند.

وی، دهه فجر را یوم‎الله دانست و اذعان کرد: هر روزی که نعمت خداوند بر انسان نازل شود یوم‎الله است و باید بزرگ شمرده و به عظمت یاد شود که یکی از مصادیق بارز آن دهه فجر است که امیدواریم امسال نیز همانند سال‎های گذشته برای برگزاری باشکوه آن تلاش کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کردکوی با بیان اینکه در راستای برنامه‎های دهه فجر کمیته‎های 10‎گانه تشکیل و برنامه‎ها مشخص شدند، بیان کرد: شهرستان کردکوی در سال گذشته در اجرای برنامه‎های دهه فجر جزو شهرستان‎های برتر استان بوده است.

خبرگزاری فارس: پیش‎بینی 350 برنامه محوری ویژه دهه فجر در کردکوی

محمودی با بیان اینکه در مجموع اجرای 350 برنامه محوری ویژه دهه فجر امسال در شهرستان کردکوی پیش‎بینی شده است، تشریح کرد: کمیته ایثارگران با 38 برنامه، کمیته روستایی با 42 برنامه، فضاسازی با هفت برنامه، کمیته بسیج با 23 برنامه به همراه برنامه‎های پایگاه‎ها، کمیته بانوان با 23 برنامه، کمیته فرهنگیان و دانش‎آموزی 18 برنامه، کمیته ورزش 16 برنامه، کمیته دانشجویی 16 برنامه، کمیته کارگری با 20 برنامه، کمیته کودک و نوجوان با 15 برنامه، کمیته اصناف با 20 برنامه و کمیته فرهنگی و هنری با 15 برنامه و کمیته مساجد و تشکل‎های اسلامی و قرآنی تاکنون 95 برنامه پیش‎بینی کرده‎اند.

وی ابراز کرد: این برنامه‎ها جدای از برنامه محوری در شب 22 بهمن‎ماه و روز 22 بهمن‎ماه است که همه ما باید برای برگزاری باشکوه‎تر اوج و قله برنامه که 22 بهمن‎ماه است، تلاش کنیم.

انتهای پیام/


منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار