سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

سرپرست شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی گلستان گفت: به دنبال این هستیم که بتوانیم با تشکیل گروه خبری فجر گلستان برنامه‎های ایام الله دهه فجر در استان را به جامعه اطلاع‎رسانی و تبیین کنیم.

برنامه‌های ایام الله دهه فجر در ۸۰۰ روستای گلستان اجرا می‌شود

به گزارش گلستان24،نجیب الله تاری ظهر امروز در نشست با گروه خبری فجر استان گلستان اظهار داشت: رسانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی انتقال درست فرهنگ و مولفه‎های انقلاب اسلامی و حتی فراگیرتر از آن در امر حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی را برعهده دارد.

وی تصریح کرد: رسانه یکی از ارکان موفقیت و ماندگاری انقلاب اسلامی است و پیام‌رسانی درست مفاهیم ارزشی به متن انقلاب را به جامعه می‎رساند.

سرپرست شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: امروز مردم ما به رسانه به یک امر تفریحی نگاه نمی‎کنند و برای دانستن و هویت‌شناسی و تعریف خود به ابزارهای رسانه‎ای مراجعه می‎کند و این بیانگر آن است که اصحاب رسانه نقش مهم و در بحث هویت‌بخشی باورها و عقایدی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی حائز اهمیت است، بی‎بدیل است.

تاری با بیان اینکه انقلاب اسلامی دارای پیام‎های ارزشی بسیاری است، گفت: پیام دنیای غرب یک پیام نامشروع است و ابزارهای رسانه‎ای مختلفی دارند و امپراتوری رسانه‎ای در مقابل دنیای اسلام و ایران ایجاد کردند تا پیام خود را برسانند.

وی خاطرنشان کرد: ایام الله دهه فجر هر روز آن با بار مفهومی زیادی نامگذاری شده و پیام ما نسبت به پیام استکبار رساتر است و اگر چه تکنولوژی پایین‎تری در انتقال داده‎های رسانه‎ای داریم.

سرپرست شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی گلستان صدور انقلاب را نتیجه پیام‎رسانی‎ها دانست و گفت: رسانه‎های سنتی و کوچک با پیام‎ها و مفاهیم بی‎شمار تاثیر خود را به جبهه رسانه‎ای رژیم شاهنشاهی و استکباری گذاشتند.

تاری افزود: جایگاه رسانه‎ای ما در عرصه انقلاب اسلامی بسیار تاثیرگذار و ممتاز است و ما به دنبال این هستیم که بتوانیم با تشکیل این ستاد برنامه‎های ایام الله دهه فجر را به جامعه اطلاع‎رسانی و تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه نگاه ستاد دهه فجر به این گروه خبری به عنوان یک بازوی مقتدر و نرم ستاد است و نیاز است که این گروه خبری مطالبه‎گر باشد و از کمیته‎ها و ستادهای تابع در سراسر استان تشکیل شده، عملکرد و مطالبه‎گری کند.

سرپرست شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه مطالبه‎گری این گروه خبری باید به گونه‎ای باشد که شور ایام الله دهه فجر و برگزاری مراسم‎ها در روستاهای استان گلستان گسترش دهد، افزود: 800 روستا در استان گلستان داریم و باید در هر روستا یک ستاد برای اجرای برنامه‎های دهه فجر برنامه‎ریزی شده باشد.

تاری با بیان اینکه این گروه خبری باید از ستادهای برگزاری ایام الله دهه فجر مطالبه‎گری کنند که برنامه‎ها مردمی و برای گروه‎های هدفی که در نظر گرفته شده برگزار شود، گفت: ما برای ارزش‎های متعالی انقلاب اسلامی، تبیین راه معمار کبیر انقلاب اسلامی و آرمان‎های بلند مقام معظم رهبری و شهدای مدافع حرم ایام الله دهه فجر را گرامی می‎داریم و اینکه  در مدارس تنها به زنگ انقلاب اسلامی بسنده کنیم، زیبنده انقلاب اسلامی ما نیست.

وی یادآور شد: برنامه‎های عمومی ستاد به ویژه 12 بهمن ماه باید به صورت ویژه دیده شود چرا که این روز تاریخی است و روزی است که عصر امامت در دوران حاضر احیا شده است و متاسفانه می‎بینیم که این روز مغفول قرار گرفته و این در حالی است که این روز را باید روز افتتاحیه ایام الله دهه فجر برشمرد.

سرپرست شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی گلستان گفت: پایان و نتیجه همه برنامه‎های ما راهپیمایی 22 بهمن است و اجرای برنامه‎ها در این روز کار یک دستگاه به تنهایی نیست و باید همه پا به کار بیایند.

تاری با بیان اینکه امید داریم به نظر محتوایی اقدامات خوبی با تشکیل گروه خبری در بحث محتوای مطالب در رسانه‎ها داشته باشیم، افزود: در سال گذشته از 3 دستگاه برتر تجلیل کردیم و همچنین به صورت استانی تصمیم گرفتیم که از فعالان گروه خبری فجر نیز همراه با این ستاد تجلیل شود و بر این اساس از 2 رسانه‎ استانی تجلیل کردیم.

وی تصریح کرد: این ستاد از روز شنبه 2 بهمن ماه تا روز شنبه 9 بهمن ماه به همه شهرستان‎های استان گلستان خواهد رفت و با شوراها و مسئولان ستاد شهرستانی دهه فجر در استان گلستان دیدار خواهد کرد.

سرپرست شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در روز شنبه دوم بهمن ماه این ستاد به منطقه غرب استان گلستان خواهد رفت و با مسئولان ستاد فجر در شهرستان‎های کردکوی و بندرگز دیدار خواهند کرد.

وی افزود: در روز یکشنبه سه بهمن ماه شهرستان‎های ترکمن و گمیشان مقصد ستاد خبری دهه فجر گلستان خواهد بود و در روز دوشنبه چهارم بهمن شهرستان‎های گرگان و آق‎قلا نسبت به برنامه‎های خود در ایام الله دهه فجر توضیح خواهند داد و از روز سه شنبه 5 بهمن ماه این ستاد با حضور در شهرستان‎های علی‎آباد کتول و رامیان سفر خود را به منطقه شرق استان گلستان آغاز خواهد کرد و در روز بعد این ستاد در شهرستان‎های مینودشت و گالیکش حضور پیدا خواهد کرد.

تاری گفت: در روز پنجشنبه هفتم بهمن ماه شهرستان‎های آزادشهر و گنبدکاووس و در روز شنبه 9 بهمن شهرستان‎های کلاله و مراوه‎تپه میزبان این گروه خبری خواهند بود.

منبع:تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار