مدیرعامل شرکت گاز گلستان:

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: تاکنون 122 روستا در این استان گازرسانی شده است.

122 روستا در گلستان گازرسانی شد

به گزارش گلستان24، صفرعلی جمالی‌لیوانی ظهر امروز در کنفرانس مطبوعاتی شرکت گاز استان گلستان که در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد، اظهار کرد: شرکت گاز گلستان اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است و تاکنون گازرسانی 122 روستا به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه حدود 25 هزار مشترک گاز در سطح استان گلستان وجود دارد، تصریح کرد: تعداد 17 هزار مشترک گاز را در سطح استان اخذ کردیم که در حقیقت 17 درصد اقتصاد مقاومتی تحقق پیدا کرده است که تا پایان سال جاری اشتراک‌گذاری گاز محقق خواهد شد.

*10 پروژه گازرسانی در روستاهای گلستان کلنگ‌زنی می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز گلستان اذعان کرد: تا پایان سال جاری 10 پروژه گازرسانی در روستاهای گلستان کلنگ‌زنی خواهد شد.

جمالی‌لیوانی با تأکید بر اینکه فقط به مدت دو روز گاز «سی‌ان‌جی» در سطح گلستان قطع شد، افزود: شرکت گاز گلستان گاز «سی‌ان‌جی» تبدیل به سوخت دوم کردیم.

وی با بیان اینکه 520 مشترک عمده صنعتی در گلستان وجود دارد، یادآور شد: در استان گلستان نزدیک به 32 هزار مشترک گاز غیرخانگی است.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان با اشاره به اینکه هیچ مشترک خانگی با قطعی گاز مواجه نخواهد شد، تصریح کرد: بیشترین دغدغه ما در راستای گازرسانی به مشترکین خانگی است تا آنها مشکل قطعی گاز را نداشته باشند.

خبرگزاری فارس: 122 روستا در گلستان گازرسانی شد

*64 ایستگاه گاز سی‌ان‌جی در گلستان وجود دارد

 جمالی‌لیوانی با بیان اینکه هر سال حدود 30 هزار مشترک در سطح گلستان اضافه می‌شود، ابراز کرد: حدود 8 هزار و 290 کیلومتر شبکه گاز تا پایان دی ماه جاری در سطح استان ایجاد شد و تعداد 268 هزار و 957 شبکه گاز نصب شد.

وی با بیان اینکه 95 درصد گلستانی‌ها تحت پوشش گاز هستند، ابراز کرد: یک میلیون و 800 هزار و 857 نفر در گلستان تحت پوشش گاز هستند.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: 64 ایستگاه گاز سی‌ان‌جی در گلستان وجود دارد که برخی از آنها فعال نیستند.

جمالی لیوانی با بیان اینکه شبکه گازرسانی در 64 روستا افتتاح شد، افزود: افتتاح گازرسانی در بیش از 160 روستا را در سطح گلستان خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان با بیان اینکه روستاهای بالای 880 نفر جمعیت تا پایان سال 1396 از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد، ابراز کرد: در سه ماه نخست سال 1396 گازرسانی روستای «کرند» انجام خواهد شد.

انتهای پیام/


منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار