فرمانده سپاه گنبدکاووس:دهه فجر فرصت مناسبی برای نزدیک‌تر شدن به منش امام و رهبری است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس با اشاره به لزوم بهره‌بردن از دهه فجر برای ارزیابی حرکت مدیران در مدار انقلاب، گفت: این دهه فرصت مناسبی برای نزدیک‌تر شدن به منش امام و رهبری است.

22 بهمن روز یاس و نامیدی دشمنان است

 

به گزارش گلستان24، علی لشکر بلوکی صبح امروز در جمع مدیران و مسؤولان شهرستان گنبدکاووس با تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: دهه مبارک فجر فرصت بزرگ و بسیار مناسبی است برای همه مدیران و مسؤولان تا یک‌بار دیگر خود را سنجیده و ارزیابی کنند و بدانند در کدام نقطه از مسیر حرکت قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه مدیران و مسؤولان باید در دهه فجر عملکرد و حرکت خود را در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی با معیارها و ارزش‌های این انقلاب شکوهمند مورد ارزیابی قرار دهند، افزود: دهه فجر از این رهگذر یک فرصت مغتنم برای نزدیک‌تر شدن مدیران و مسؤولان در سطوح مختلف با مشی و منش امام راحل عظیم‌الشان و رهبر فرزانه انقلاب است.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گنبدکاووس در سال 1395 تاکنون سال پرکاری را در حوزه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی داشته است، خاطرنشان کرد: در ادامه سال جاری نیز برنامه‌های بسیار بزرگ و فرهنگی منطبق بر موضوعات فرهنگ محور در دستور کار این ناحیه مقاومت قرار دارد که می‌تواند در ارتقای سطح فرهنگ متعالی اسلامی در کشور موثر باشد.

اعزام باشکوه بسیجیان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

لشکربلوکی برنامه‌های ویژه فرهنگی و هنری دهه فجر را در روزهای اخیر یکی از مهم‌ترین برنامه ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم با همکاری هه دستگاه‌ها و نهادها به ویژه فرمانداری ویژه و اداره تبلیغات اسلامی در نهایت دهه فجر را به عنوان میعادگاه دلدادگان به انقلاب و نظم اسلامی با برنامه های باشکوه و عزتمندانه پشت سر گذاشته و در روز 22 بهمن حضور دشمن شکنی را شاهد باشیم.

وی از برگزاری اردوی فرهنگی و معنوی راهیان نور و اعزام به مناطق عملیاتی جنوب در اسفندماه سال جاری در شهرستان گنبدکاووس خبر داد و اضافه کرد: اردوی راهیان نور با هدف ارتقا و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود و هم‌چون هر سال نیازمند همکاری و همیاری نهادهای مختلف در سطح شهرستان است تا به صورت باشکوه و موثر برگزار شود.

خبرگزاری فارس: دهه فجر فرصت مناسبی برای نزدیک‌تر شدن به منش امام و رهبری است/ 22 بهمن روز یاس و نامیدی دشمنان است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس رزمایش فرهنگی رزمی گردان‌های بیت المقدس در گنبدکاووس را برنامه محوری دیگری دانست که در ایام باقی مانده از سال جاری توسط سپاه این شهرستان برگزار خواهد شد و افزود: این برنامه با هدف ارتقای سطح آمادی دفاعی و سرزمینی آحاد جامعه به ویژه مدیران ادارات برای ایفای نقش در بحران‌ها برگزار می‌شود.

طرح شهید شوشتری با قدرت ادامه می‌یابد

لشکربلوکی با تاکید بر برگزاری و اجرای مستمر طرح شهید شوشتری در شهرستان گنبدکاووس با قدرت و صلابت، خاطرنشان کرد: این طرح با محوریت گسترش عدالت اجتماعی و رفع محرومیت از محله‌های پرخطر و کمتر توسعه یافته در سطح استان گلستان در حال اجراست که در گنبدکاووس نیز در دو منطقه به شکل ویژه و با قدرت در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه طرح شهید شوشتری بک مدل موفق آزمایش شده در محله اسلام‌آباد گنبدکاووس است که به استان به عنوان الگو ارائه شده است، ادامه داد: این طرح به صورت موفق به عنوان نمونه در گنبدکاووس در سال 1394 توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس با همکاری نهادهای مختلف در محله اسلام‌آباد در حوالی امامزاده یحیی بن زید (ع) اجرا شد که پس از بازدید استاندار محترم و اعضای شورای تامین استان گلستان و ابراز رضایت به عنوان الگوی استانی به سایر شهرستان‌ها ارائه شد.

گفتنی است ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گنبدکاووس در راستای اجرای برنامه‌های اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان کنگره بزرگ و 15 هزار نفری رزمندگان گلستان را در مصلای امام جعفر صادق (ع) و با حضور سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و صادق آهنگران از مداحان کشوری میزبانی کرد که با استقبال باشکوه مردم و رزمندگان این شهرستان و استان گلستان روبه رو شد.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار