سید مهدی شبستانی، فعال فرهنگی و هنری شهرستان گنبد:

فرمایشات مقام معظم رهبری، نه تنها برای مسئولین بلکه برای مردم هم باید فصل الخطاب باشد. تحریم ها کم نشده که هیچ، بیشتر هم شده است. موضع ما باید قوی تر باشد.

سید مهدی شبستانی: موضع ایران در مذاکرات باید قوی تر باشد

سید مهدی شبستانی، فعال فرهنگی و هنری شهرستان گنبد، معتقد است  فرمایشات مقام معظم رهبری نه تنها برای مسئولین بلکه برای آحاد مردم باید نصب العین باشد. وی در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24،  فرمایشات دیروز ایشان در جمع فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی کشور را یک فصل الخطاب برای مسئولین و مردم دانست. او می گوید آزموده را آزمودن خطاست. در این چند سالی که از عمر انقلاب اسلامی ایران می گذرد، هم غرب ما را آزموده و هم ما غرب را آزمودیم.

مذاکرات ایران

شبستانی با بیان این که ما باید به سمت اقتدار برویم، ادامه می دهد: به نظر من اقتداری که مقام معظم رهبری، نه تنها دیروز، بلکه چندی مرتبه در اجلاس های مختلف عنوان کردند، اگر مد نظر همه ، مخصوصا کسانی که در صدر کار هستند قرار بگیرد، وضعیت کشور بسیار مناسب تر خواهد شد و بازی برد برد اعمال می شود. اما مسئولین عزیز ما باید موضوعات مذاکره را برای دنیا و مردم ایران تشریح کنند. مطالبی که تا به حال رد و بدل شده و صحبت های مطرح شده باید روشن باشد.

مذاکرات ایران

فعال فرهنگی شهرستان گنبد همچنین می گوید: این مذاکرات باید در یک مرحله انجام شود. کشور ما هنوز هم در تحریم است و این تحریم ها نه تنها کم نشده بلکه افزایش هم داشته است. درست است که روابط ما با بعضی از کشور ها به مقدار خیلی کم بهتر شده اما هنوز هم آمریکا و هم پیمانانش در پی محکوم کردن ایران هستند. امروز راجع به سلاح هسته ای صحبت می کنند، فردا راجع به تسلیحات موشکی و بعدها درباره حقوق بشرحرف می زنند. مطالبی که خود آن ها اصلا رعایت نمی کنند.

سید مهدی شبستانی معتقد است که موضع ما باید کمی قوی تر، با اقتدار بیشتر و از روی اصول باشد. مسئولین ما باید طبق مطالبی که مقام معظم رهبری فرمودند، درایت بیشتری به خرج دهند تا انشاالله به یک مقصود خوب برسیم.

ارسال نظر

  • گنبدی
    0

    شبستانی نظراتت را خوندم

    بهرحال هر کسی نظری داره

آخرین اخبار