معاون پشتیبانی آموزش و پرورش گمیشان خبر داد

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش گمیشان گفت : مدرسه وحدت اسلامی گمیشان با امکانات ویژه در محیطی ایمن و زیبا آماده پذیرای از گردشگران نوروزی است.

آمادگی اسکان نوروزی فرهنگیان در گمیشان
به گزارش گلستان۲۴، امانزاده معاون پشتیبانی آموزش و پرورش گمیشان گفت: مدرسه وحدت اسلامی گمیشان با 22 اتاق ویژه شامل تخت ، تلوزیون ، یخچال و .. در محیطی بسیار آرام و ایمن در حد یک هتل همانند سنوات سال گذشته آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی است .

وی افزود: تعداد 8 کلاس الف شامل همه امکانات فوق به جز تخت نیز در اختیار گردشگران قرار خواهد گرفت .

امانزاده ادامه داد : به رسم مهمان نوازی و به منظور رفاه بیشتر گردشگران ارائه نان گرم و آبجوش رایگان در محل اسکان همه روزه انجام میگیرد و مسافران عزیز می توانند از امکانات سالن حمام و سالن غذاخوری و سالن ورزشی در مدرسه بهره مند شوند.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش گمیشان در ادامه گفت: باید با ارائه بروشور ها و بنرها و دفترچه راهنما در محل اسکان جاذبه های گردشگری گمیشان را به گردشگران معرفی کرد و از این فرصت طلایی در رونق گردشگری و اقتصادی منطقه بهره مند شد.

وی در پایان از اجرای طرح تور گردشگری در سال گذشته در گمیشان خبر داد و افزود این برنامه با استقبال مسافرین همراه شد و امیدواریم با برنامه ریزی های درست و همکاری مسئولین امسال نیز بتوانیم این طرح را اجرایی کنیم .

 

askan03

askan04

askan05

askan06

askan08

ارسال نظر

آخرین اخبار