عضو شورای اسلامی شهر گرگان:

عضو شورای اسلامی شهر گرگان خواستار افزایش بودجه بسکتبال شهرداری گرگان در سال ۹۶ شد.

ضرورت افزایش بودجه بسکتبال گرگان در سال ۹۶
به گزارش گلستان24، اسدالله کبیر اظهار کرد: یکی از ضروریات مدیریتی سال ۹۶ افزایش بودجه بسکتبال به عنوان ورزش ملی شهروندان گرگانی است که علاقمندان زیادی از پیر و جوان در شهر گرگان و استان گلستان دارد و حساسیت خاصی به این رشته ورزشی دارند.

وی افزود: این رشته ورزشی تنها ورزش مطرح گرگان در کشور است و هواداران و علاقمندان آن از شورا و شهرداری انتظار دارند توجه بیشتری به این ورزش شود.

کبیر ادامه داد: امید است در سال ۹۶ تیمی را راهی سوپر لیگ باشگاه های کشور نمائیم که انتظارات مردم را برآورده نماید و این موضوع نیازمند کمک مالی بیشتر به تیم بسکتبال شهرداری گرگان  است.

اسدالله کبیر

وی تصریح کرد: در سال گذشته ۱۰ درصد از بودجه تیم بسکتبال شهرداری برای استعدادیابی و تمرین تیم های پایه در رده های سنی میکرو بسکتبال، مینی بسکتبال، نونهالان و نوجوانان در بودجه سازمان دیده شده بود که متأسفانه این مصوبه شورا عملی نشد و با شرکت دادن یک تیم بسکتبال در زیر گروه باشگاه های کشور و حذف شدن آن ها در مسابقات زیر گروه هیچ دست آوردی برای نوجوانان و جوانان ما نداشت در صورتی که می توانستیم در مسابقات سوپر لیگ نوجوانان و جوانان باشگاه های کشور شرکت نمائیم و این عزیزان در رده سنی خودشان با تیم های باشگاه های دیگر مسابقه دهند و نتیجه خوبی بگیرند.

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار