عضو شورای شهر گنبدکاووس:آماده پذیرش نظرات کارشناسی هستیم

​عضو شورای اسلامی شهر گنبدکاووس با اشاره به اینکه برای حل مشکلات شهر باید به صورت کارشناسی و فنی نظر داد، گفت: ما در شورای اسلامی شهر آماده پذیرش نظرات کارشناسی هستیم.

در موضوع ترافیک فقط شهرداری مسؤول نیست
به گزارش گلستان24،​ عبدالستار طاطار امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان با اشاره به برگزاری جلسات متعدد شورای اسلامی شهر گنبدکاووس بری بررسی دقیق و کارشناسانه مشکلات مردم در محله‌های مختلف، اظهار کرد: بر خلاف آنچه که برخی مطرح می‌کنند ما حاضریم هر هزینه‌ای را برای کار کارشناسی پرداخت کنیم.
 

وی با بیان اینکه در موضوع ترافیک شهری شهرداری به تنهایی مسؤول نیست، افزود: ما خواسته‌مان از مسوولان شهرستان این است که یک تیم بازرسی عملکرد در شهرستان تشکیل شود و عملکرد همه دستگاه‌های مسؤول در حوزه ترافیک را بررسی کند و آن وقت اگر شهرداری مقصر اصلی در بحث ترافیک بود قطعا ما از مردم عذرخواهی خواهیم کرد و اگر دستگاه‌های دیگر مقصر بودن آنها نیز عذرخواهی کرده و پاسخگوی مردم باشند.

عضو شورای اسلامی شهر گنبدکاووس با تاکید بر اینکه مشکل ترافیک گنبدکاووس هم‌چون سایر شهرها قابل حل است، خاطرنشان کرد: این کار منوط به بررسی دقیق و احصای مشکلاتی است که به صورت کارشناسی و فنی مشخص شده و به عنوان دلایل ایجاد و گسترش ترافیک در سطح شهر مطرح است.

طاطار با اشاره به اینکه کار کارشناسی توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر گنبدکاووس در این حوزه انجام شده است، گفت: نبود پارکینگ طبقاتی مناسب، عرض کم معایر، عدم خط‌کشی مناسب در بیشتر شهر، نبود پل عابر پیاده، عدم نصب دوربین‌های ترافیکی، هوشمند نبودن چراغ راهنمایی و رانندگی، ورود مسافربرهای شخصی، ورود خودروهای روستاهای همجوار که هر روز برای امورات خود وارد شهر می‌شوند و وجود تقاطع‌های نزدیک به هم از جمله این مشکلات است.

وی از بهبود شرایط خیابان‌ها و معابر از لحاظ خط‌کشی عابر پیاده خبر داد و اضافه کرد: موضوع دوربین‌های ترافیکی هم که به دلیل عدم همکاری شرکت توزیع برق در موضوع رفع حریم دچار مشکلات فنی شده است در حال رفع است و در حوزه پارکینگ‌ها نیز در این مدت تعداد بسیاری از مکان‌ها و زمین‌های عمومی را به پارکینگ عمومی تبدیل کرده‌ایم.

انتهای پیام /

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار