بیش از 17 هزار حامی از ایتام حمایت می‌کنند

معاون توسعه مشارکت‎های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان از وجود بیش از 9 هزار و 367 فرزند یتیم و محسنین در سطح استان خبر داد.

وجود بیش از 9 هزار و 367 فرزند یتیم در گلستان
به گزارش گلستان24، مهدی نظری ضمن گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری اظهار کرد: بیش از 9 هزار و 367 فرزند یتیم و محسنین در سطح استان گلستان وجود دارد که خوشبختانه بیش از 17 هزار حامی از فرزندان ایتام گلستانی حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه همه در طرح اکرام مشارکت کنند، تصریح کرد: طرح اکرام یکی از مهمترین اقدامی است که در کمیته امداد امام‌خمینی (ره) برگزار می‌شود و شهروندان گلستانی می‌توانند با بخشیدن بخشی از مال خود در این امر خطیر شرکت کنند.

 

* طرحی به نام «بیایید خوب باشیم» در سطح استان گلستان اجرایی می‌شود

معاون توسعه مشارکت‎های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان با بیان اینکه خداوند در اموال ما بخشی را برای نیازمندان قرار داده است، ابراز کرد: شهروندان گلستانی می‌توانند با پذیرفتن یک یا چند فرزند یتیم که با سرانه 30 هزار تومان است به صورت ماهیانه یا سالانه پرداخت کنند.

نظری اذعان کرد: این طرح را می‌توان از حالت انفرادی به صورت چندنفره پذیرش کرد و کمک‌های خودمان را تجمیع کنیم و به صورت چند نفره یک فرزند را تحت پوشش قرار دهیم تا انشاالله بتوانیم غم از دست دادن پدرشان را به نحوی با کمک خیرانه خودمان جبران کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان گلستانی می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت «6037691980008189 » و یا به شماره حساب «0102196459000 » در نزد بانک صادرات واریز کنند.

معاون توسعه مشارکت‎های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان از اجرایی شدن طرحی به نام «بیایید خوب باشیم» در سطح استان خبر داد و گفت: این طرح از سال 1396 آغاز خواهد شد و نیاز به کمک‌های نقدی مردم در صنوف مختلف از جمله پزشکان، کارمندان، مهندسان و غیره داریم.

نظری در پایان یادآور شد: ما می‌خواهیم از تمام ظرفیت مالی، علمی و خدماتی شهروندان استفاده کنیم.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار