با اعتباری بالغ بر 28 میلیارد تومان؛

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: در سال جاری توانستیم با اعتبارات بانکی و اعتباراتی که از محل صندوق اشتغال نیازمندان دریافت کردیم 2 هزار و 212 اشتغالزایی در سطح استان ایجاد کنیم.

2 هزار و 212 اشتغال در گلستان ایجاد شد
به گزارش گلستان24، اسکندر اسکندری اظهار داشت: امسال 2 هزار و 212 اشتغال با اعتباری بالغ بر 28 میلیارد تومان در استان گلستان ایجاد شد.

وی با بیان اینکه همه کمک‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) به کمک‌های مالی خلاصه نمی‌شود، تصریح کرد: یکی از مهمترین حوزه‌های کمیته امداد امام‌خمینی (ره) حوزه فرهنگی است و موضوع توانمندسازی فکری و فرهنگی افراد تحت پوشش این کمیته از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

* توانمندسازی اقتصادی یکی از مهمترین برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) است

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان ابراز کرد: از جمله فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) می‌توان به برنامه‌های آموزشی و حساب‌شده که با همکاری اساتید مجرب و کارآزموده در گروه‌های سنی مختلف است اشاره کرد و همچنین برنامه‌های اردویی به ویژه اردوی زیارتی نیز خواهیم داشت.

اسکندری بیان داشت: برنامه کانون‌های فرهنگی، تربیتی برای دانش‌آموزان، دانشجویان و افراد بازمانده از تحصیل در ایام تابستان تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه توانمندسازی اقتصادی یکی از مهمترین برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) است، خاطرنشان کرد: خانواده‌ها با انجام کارهای مختلف فکری، فرهنگی و آموزش‌های لازم آماده می‌شود تا خودش را در حوزه اقتصادی توانمند کند.

* برای 649 نفر در حوزه‌های مختلف ایجاد اشتغال کردیم

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان یادآور شد: در حوزه اعتبارات امدادی 6 میلیارد توان است که 5 هزار و 56 نفر در این مقوله آموزش دیدند.

اسکندری با بیان اینکه برای 649 نفر در حوزه‌های مختلف ایجاد اشتغال کردیم، تصریح کرد: در حوزه احداث یا خرید مسکن شهری کمک به تامین ساخت مسکن روستایی، تعمیرات کلی و تکمیلی و مسکن‌های نیمه‌تمام روستایی یک هزار و 309 مورد مساعدت داشتیم با رقمی بالغ بر 7 میلیارد و 700 میلیون تومان است که تا امروز در خدمت ولی‌نعمتان هستیم.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار