مدیر کل فرودگاه های استان گلستان:

مدیر کل فرودگاه های استان گلستان با بیان این مطلب که تعداد پرواز های "ایران ایر" به گلستان افزایش پیدا کرده است افزود: خط جدید پروازی شرکت هواپیمایی ایران ایر به گلستان راه اندازی شد.

خط جدید پروازی "ایران ایر" در گرگان راه اندازی شد

به گزارش گلستان24،"رامین آذری" مدیر کل فرودگاه های استان گلستان در گفتگو با خبرنگار ما، خبر از راه اندازی خط جدید پروازی شرکت هواپیمایی "ایران ایر" به گلستان خبر داد.

وی افزود: شرکت هواپیمایی "ایران ایر" جزء نخستین شرکت های هواپیمایی مستقر در فرودگاه بین المللی گرگان محسوب می شود و با توجه به ارائه خدمات مناسب، جایگاه خوبی را در نزد مردم گلستان دارد.

"آذری" اظهار کرد: این شرکت هواپیمایی با توجه به افزایش تعداد مسافرین خط پروازی تهران به گرگان و گرگان به تهران، در سال 1396، اقدام به افزایش تعداد پرواز به این دو مقصد کرده است.

مدیر کل فرودگاه های استان گلستان گفت: در سال گذشته، شرکت هواپیمایی "ایران ایر"، هفته دو پرواز از تهران به گرگان داشته است که در روز های یکشنبه و پنج شنبه بود که بنا به درخواست مسافرین و افزایش تعداد مسافرین در این خط پروازی، خط جدید پروازی دیگری را در همین خطوط در روز های چهارشنبه نیز دائر کرده است که از روز چهارشنبه(دیروز) 9 فروردین، این خط جدید راه اندازی شد.

وی افزود: در حال حاضر، شرکت هواپیمایی "ایران ایر"، در مسیر های پروازی تهران به گرگان، گرگان به تهران، گرگان به زاهدان و زاهدان به گرگان می باشد.

لازم به ذکر است، هم اکنون تعداد پرواز های شرکت هواپیمایی "ایران ایر" در گلستان به هفته ای 10 پرواز رسیده است.

منبع:کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار