رئیس ستاد نماز جمعه گنبدکاووس:از ظرفیت نماز جمعه برای تولید و اشتغال استفاده می‌کنیم

​رئیس ستاد نماز جمعه گنبدکاووس با اشاره به اینکه در سال جاری همه افراد باید در مسیر شعار سال تلاش کنند، گفت: بهتر است از ظرفیت بزرگ نماز جمعه در حوزه نهادینه کردن اشتغال و تولید استفاده کنیم.

اعتماد به جوانان و افراد خوش‌فکر ترمیم‌کننده ضعف‌هاست

 به گزارش گلستان24، حجت‌الاسلام علی فتحی در حاشیه جلسه ستاد نماز جمعه شهرستان گنبدکاووس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان با اشاره به شعار سال جاری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، اظهار کرد: ستاد نماز جمعه شهرستان گنبدکاووس نیز باید به سهم خود و در راستای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی خود برنامه‌هایی با محوریت نهادینه کردن تولید و اشتغال در بین اقشار مختلف مردم طراحی و اجرا کند.

 

وی با بیان اینکه در سال گذشته ستاد نماز جمعه شهرستان گنبدکاووس گام‌های بزرگی را برداشت، افزود: تشکیل نخستین قرارگاه فرهنگی در ستاد نماز جمعه، همکاری در برگزار کنگره 15 هزار نفری رزمندگان استان گلستان و اجلاسیه استانی نماز از جمله اقدامات بزرگ این ستاد در سال گذشته بوده است.

رئیس ستاد نماز جمعه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه اعضای ستاد نماز جمعه باید هر کدام یک مُبلِغ ویژه باشند، خاطرنشان کرد: انتظار داریم همه اعضا علاوه بر حضور پررنگ در نماز جمعه خود را مکلف به تلاش برای حضور سایر افراد نیز در این نماز سیاسی و عبادی بدانند و در این زمینه تلاش کنند.

فتحی با تقدیر از معاونت‌های ستاد نماز جمعه گنبدکاووس، اضافه کرد: امروز در برخی از بخش‌ها دچار ضعف و مشکلات ساختاری هستیم که به نظر می‌رسد باید با اعتماد به جوانان و افراد خوش‌فکر این ضعف‌ها را ترمیم کنیم.

وی با اشاره به مناسبت‌های مذهبی پیش‌رو در ماه مبارک رجب تاکید کرد: معاونت پشتیبانی ستاد در جمعه این هفته از نمازگزاران پذیرایی به عمل خواهد آورد و تعدادی از عزیزان عضو ستاد نماز جمعه نیز باید برای عرض خوشامد و تبریک به نمازگزاران اعلام آمادگی کنند تا در روز جمعه در ورودی‌های مصلی مستقر شوند.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار