بررسی بودجه سازمان های زیر مجموعه شهرداری گرگان؛ بیان مشکلات از سوی شهروندان و تصویب برگزاری جلسات فوق العاده از مباحث مطرح شده در نخستین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان در سال 1396 بود.

نخستین جلسه رسمی سال 96 شورای شهر گرگان درگیر مباحث بودجه

به گزارش گلستان24، سیصد وشصت وسومین جلسه رسمی و علنی شورای شهر گرگان شامگاه شنبه با حضور ده تن از اعضای شورا و با نیم ساعت تاخیر آغازشد.

رئیس شورای شهر گرگان جلسه را با تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو و ولادت حضرت جواد الائمه (ع) آغاز و ؛سالی خوب و همراه برای سلامتی برای مردم آرزو کرد.

در ادامه تنی چند از شهروندان گرگانی و هیات های ورزشی مشکلات خود را برای اعضای شورا بیان کردند و تعدادی از اعضای شورا نیز از فعالیت های شهرداری در زیبا سازی و گل آرایی و محوطه سازی شهر در ایام نوروز قدر دانی نمودند.

در بخشی از جلسه نیز حسین صادقلو شهردار گرگان با تبریک فرا رسیدن سال نو و قدردانی از سازمان های تحت مدیریت این مجموعه ،گفت: باید دست در دست هم برای خدمت به مردم تلاش کنیم.

در ادامه اعضای شورا به ارائه نظرات خود در خصوص بودجه سال 96 شهرداری گرگان و سازمان های زیر مجموعه آن پرداختند و بودجه مربوط به سازمان اتوبوسرانی و فرهنگی ورزشی شهرداری به بحث گذاشته شد که بودجه اتوبوسرانی تصویب شد.

انتهای پیام / ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار