امام جمعه گنبدکاووس تاکید کرد : استفاده از ظرفیت رسانه برای حضور در افکار عمومی

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به ضرورت حضور موثر دانشگاه در تحولات شهر، گفت: پیشنهاد می‌کنم دبیرخانه‌ای در دانشگاه آزاد برای بررسی و پیگیری این موضوع تشکیل شود.

راه‌اندازی دبیرخانه تحول شهری در دانشگاه آزاد گنبدکاووس
به گزارش گلستان24، حجت‌الاسلام محمود ترابی عصر امروز در جمع اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی و اساتید، با اشاره به ضرورت همدلی و تعامل میان بخش‌های مختلف تصمیم‌گیری در دانشگاه اظهار کرد: امروز شاهد همدلی مثال‌زدنی و بسیار تحسین برانگیز میان ریاست، پرسنل، بسیج دانشجویی، دفتر فرهنگ و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هستیم که می‌تواند گره‌گشای بسیاری از امور باشد.

وی با بیان اینکه حضور تجمعی اصحاب حق در جامعه خیلی مهم و تاثیرگذار است، افزود: نمایش حضور جمعی آثار تربیتی بسیار مهمی در جامعه دارد که از نظر روانی نیز در اعتلای فرهنگ در سطح شهر بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

امام جمعه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در کار پرورشی ما افراد را تربیت می‌کنیم و در کار فرهنگی فضاسازی صورت می‌دهیم، ادامه داد: خواسته ما از شما فعالان فرهنگی در سطح دانشگاه‌ها فضاسازی مناسب است که یکی از شئون آن حضور پررنگ در افکار عمومی است.

ترابی با بیان اینکه باید از ظرفیت رسانه برای حضور در افکار عمومی بهره‌مند شد، تصریح کرد: فضاهای شهری، مصلی نماز جمعه، امامزاده یحیی بن زید (ع)، پیست اسبدوانی و مسابقات سوارکاری و بسیاری از ظرفیت‌های جمعی دیگر می‌تواند فضای خوبی برای حضور شما در افکار عمومی و سپس ایجاد فرصت برای تاثیرگذاری فرهنگی باشد.

وی بر تشکیل دبیرخانه‌ای در دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس با محوریت سه موضوع پیشرفت شهر، هویت شهری و وحدت حوزه و دانشگاه تاکید کرد و گفت: اگر این اتفاق به صورت صحیح و نظام‌مند در دانشگاه رخ دهد به طور قطع برکات بسیار خوبی برای دانشگاه، شهر و منطقه خواهد داشت و این مساله به مدلی موفق در سطح کشور تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار