استاندار گلستان خطاب به مسئولان دستگاه های اجرایی

استاندار گلستان؛ احداث خانه‎های ‎عالم، خانه‎های قرآنی و وجود روحانیون مستقر در مناطق اجرای طرح شهید شوشتری را در کاهش آسیب‎ها مهم خواند و خطاب به مسئولان تاکید کرد: اجرای این طرح نباید به اقدامات عادی و اداری محدود شود.

اجرای طرح شهید شوشتری به اقدامات عادی و اداری محدود نشود
به گزارش گلستان24، حسن صادقلو در نخستین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در سالجاری، ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی و نیز تبریک پیشاپیش مبعث حضرت رسول اکرم(ص) اظهار کرد: اجرای طرح شهید شوشتری تنها نباید به اقدامات عادی و وظایف ذاتی دستگاه ها منجر شود بلکه باید با رویکرد اقدامات خاص در شهرستان ها عملیاتی شود.

وی تصریح کرد: فرمانداران و مدیران اجرایی شهرستانی و استانی باید بصورت مستمر از محلات اجرای طرح شهید شوشتری بازدید کنند و با رصد میدانی پیشرفت اقدامات در این مناطق را مورد بررسی قرار دهند.

استاندار گلستان با اشاره به اقدامات سالیان گذشته در حوزه مقابله و پیشگیری از مواد مخدر، خاطر نشان کرد: باید رویکرد فعالیت‎های سال 96 توسط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تهیه شود و استان در قالب یک برنامه منظم و منسجم اقدام کند.

صادقلو با بیان اهمیت نقش روحانیون، یادآور شد: توجه به احداث خانه‎های عالم و خانه های قرآنی و وجود روحانیون مستقردر مناطق اجرای طرح شهید شوشتری می تواند تاثیر بسزایی در کاهش آسیب ها داشته باشد.

استاندار گلستان ضمن تقدیر از اقدامات فرهنگی و عملیاتی تمامی دستگاه‎های خدمت رسان در ایام نوروز، افزود: فعالیت دستگاه‎هایی همچون هلال احمر و نیروی انتظامی در ایام تعطیلات نوروزی بسیار مناسب بوده و در عین حال دستگاه‎های اجرایی توجه داشته باشند که گزارشات همراه با آمار دقیق می‎تواند نقش مهمی در تصمیم‎گیری و تصمیم‎سازی داشته باشد.

صادقلو گفت: در ایام نوروز توانستیم در جمع 11 استان جهت جمع‎آوری متعادان متجاهر و زیباسازی فضای شهری قرار بگیریم و مجوز لازم برای 165 نفر به همراه بودجه لازم به استان اختصاص داده شد.

لازم به ذکر است در این جلسه امانگلدی ضمیر فرماندار شهرستان آق‎قلا گزارشی از اجرای طرح شهید شوشتری در این شهرستان و همچنین تعدادی از دستگاه‎های اجرای گزارش عملکرد خود در ایام نوروز را ارائه کردند.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار