جشن بهاره خانواده بسکتبال گرگان برای نخستین بار در این شهرستان برگزار شد.

جشن بهاره خانواده بسکتبال گرگان برگزار شد

به گزارش گلستان24، نخستین جشن بهاره خانواده بسکتبال گرگان، عصر سه شنبه با حضور خانواده بزرگ این رشته در خانه بسکتبال گرگان برگزار شد.

 

در این مراسم دو تیم از رده سنی نونهالان بسکتبال گرگان به صورت نمادین با یکدیگر رقابت کردند که قصاوت آن بر عهده داوران بانوان گرگانی بود.

همچنین از پیشکسوتان، مربیان، ورزشکاران، داوران، لیدرها، خانواده ها و اصحاب رسانه تقدیر به عمل آمد و از کیک جشن بهاره خانواده بسکتبال گرگان رونمایی شد.

هدف از برگزاری جشن بسکتبال ایجاد همدلی است

رئیس هیئت بسکتبال شهرستان گرگان در حاشیه برگزاری این جشن اظهار کرد: جشن بهاره خانواده بسکتبال گرگان به منظور همدلی و رفاقت بیشتر و استفاده از ظرفیت‌های بسکتبال این شهر و همزمان با مبعث رسول اکرم (ص) برگزار شد.

عبدالرضا چراغعلی افزود: برای احترام به خانواده بسکتبال و ارائه گزارشی از اقدامات سال گذشته هیئت بسکتبال گرگان و برنامه‌های امسال، اقدام به برگزاری این مراسم کردیم.

جشن بسکتبال گرگان

وی ادامه داد: حضور پیشکسوتان پنج دهه گذشته بسکتبال گرگان که از افتخارات ملی کشور بودند در کنار بازیکنان مینی بسکتبال از جالب‌ترین نکات این مراسم بود و در مجموع از پیشکسوتان، مربیان، ورزشکاران، داوران، خانواده‌ها و اصحاب رسانه تقدیر به عمل آمد.

 

 

زمین استریت بال در گرگان افتتاح می‌شود

رئیس هیئت بسکتبال گرگان با بیان اینکه سال‌های خوب بسکتبال گرگان در راه است، گفت: خانواده بازیکنان گرگانی کمک‌های زیادی به بسکتبال گرگان کرده‌اند و با توجه به آمار و ارقام موجود و اتفاقات خوبی که در سال گذشته رخ داد، به جرات می‌توان گفت سال ۹۵ برای بسکتبال گرگان بهترین سال در ۱۰ سال گذشته بود.

چراغعلی تصریح کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده امسال آغاز بهار بسکتبال گرگان را خواهیم داشت و امیدواریم در چند سال آینده جایگاه بهتری در کشور کسب کنیم.

وی یادآور شد: نخستین زمین استاندارد بسکتبال سه نفره شمال کشور به منظور برگزاری رقابت‌های استریت بال، ماه مبارک رمضان در فضای بیرونی خانه بسکتبال گرگان افتتاح خواهد شد.

دستاورد بسکتبال بانوان گرگان جوانگرایی است

نایب رئیس هیئت بسکتبال شهرستان گرگان هم در حاشیه برگزاری این جشن اظهار کرد: بسکتبال ورزش اول شهر گرگان است و ما به منظور تقدیر از خانواده بسکتبال گرگان اقدام به برگزاری این جشن کردیم.

لیلی اطمینان افزود: نمایش سمبلیک این جشن هم بازی مینی بسکتبال پسران بود و نشان دادیم که نگاه جنسیتی به این رشته در گرگان وجود ندارد و بانوان در کنار آقایان به دنبال ارتقای سطح فنی و علمی خود هستند.

وی ادامه داد: البته ما مربیان و داوران جوانی را سال گذشته معرفی کردیم تا دستاوردمان در سال ۹۵ جوانگرایی در تیم‌ها و بخش آموزشی باشد و امسال به دنبال برگزاری کلاس‌های ارتقای مربیگری و داوری هستیم.

 

مقام چهارم دانشگاه گلستان نتیجه خوبی بود

نایب رئیس هیئت بسکتبال گرگان با اشاره به حضور تیم دانشگاه گلستان در سوپرلیگ (ب) بسکتبال بانوان کشور، خاطرنشان کرد: تیم دانشگاه گلستان فصل گذشته عنوان چهارم سوپرلیگ (ب) را کسب کرد که برای یک تیم نوپا نتیجه خوبی به شمار می‌رود.

اطمینان افزود: برای نخستین بار تیمی کاملا بومی و با میانگین سنی کمتر از ۲۲ سال از گرگان در سوپرلیگ بانوان شرکت کرد که آغاز راهی بلند برای بسکتبال بانوان گرگان است.

وی با بیان اینکه شهرداری حمایتی از بسکتبال بانوان گرگان نکرده است، یادآور شد: در این چند ساله فقط شرکت‌های خصوصی مانند صنایع غذایی عالیا (رعنا) از بسکتبال بانوان گرگان حمایت کرده‌اند و در حال حاضر هم دانشگاه گلستان تیمداری نماینده گرگان در سوپرلیگ (ب) بسکتبال بانوان را بر عهده دارد.

اطمینان تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان هم حامی روحی و روانی ما بوده و هیچ گاه بسکتبال بانوان را تنها نگذاشتند.

وی با اشاره به فعالیت مربیان گرگانی در بسکتبال بانوان، گفت: ۱۱ مربی فعال در بسکتبال بانوان گرگان مشغول هستند که بین ۱۵ تا ۱۲۰ شاگرد دارند و شاید تعداد بسکتبالیست‌های بانوان در گرگان به ۴۵۰ نفر برسد.

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار