رئیس هیات بسکتبال گرگان:غیرمسئولان به اختلافات دامن نزنند

رئیس هیات بسکتبال گرگان گفت: امروز بسکتبال شهرداری گرگان بیش از هر زمان دیگری به آرامش نیاز دارد.

بسکتبال شهرداری گرگان نیازمند آرامش است

 به گزارش گلستان24، عبدالرضا چراغعلی امشب در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان در خصوص حواشی پیش آمده در آخرین بازی تیم بسکتبال شهرداری گرگان مقابل تیم بسکتبال شهرداری تبریز که شامگاه گذشته در گرگان برگزار شد اظهار کرد: در حال حاضر تیم بسکتبال شهرداری گرگان بیش از هر زمان دیگری به آرامش و همدلی نیاز دارد.

وی ادامه داد: همه ما باید کمک کنیم تا تیم بسکتبال شهرداری گرگان از بحرانی که در آن قرار گرفته است خارج شود.

رئیس هیات بسکتبال شهرستان گرگان خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم تا افراد غیرمسئول و غیرمتخصص بین کادر فنی و بازیکنان تنش ایجاد کنند که این موضوع به طور قطع به ضرر تیم خواهد بود.

 

حضور تیم بسکتبال بانوان گلستان در رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور

چراغعلی بیان کرد: مطمئن باشید اگر اجازه ندهیم افراد غیرمسئول و غیرمتخصص در تیم تنش ایجاد کنند، سرمربی باتجربه تیم بسکتبال شهرداری گرگان به خوبی موضوع را مدیریت خواهد کرد و تیم در وضعیت بهتری قرار می‌گیرد.

خبرگزاری فارس: بسکتبال شهرداری گرگان نیازمند آرامش است/ غیرمسئولان به اختلافات دامن نزنند

وی در بخش دیگری به وضعیت مناسب بسکتبال گرگان به خصوص در رده‌های پایه و جوانان اشاره کرد و گفت: مسابقات مسابقات رده‌های مختلف سنی و باشگاهی گرگان از هفته جاری در خانه بسکتبال آغاز  خواهد شد.

رئیس هیات بسکتبال شهرستان گرگان تصریح کرد: تیم بسکتبال قطران کاوه گرگان که با تلاش و همت بخش خصوصی در رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور حاضر شده خوشبختانه در جایگاه خوبی قرار دارد و امسال عملکرد قابل توجهی را در کارنامه‌اش ثبت کرده است.

چراغعلی به حضور تیم بسکتبال بانوان گلستان در رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این تیم نیز با همت مربیان و بازیکنان بومی و حمایت دانشگاه گلستان در حال انجام مسابقات است و به سمت پیشرفت حرکت می‌کند.

وی افزود: تمامی اعضای خانواده بسکتبال در شهرستان گرگان و حتی دوست‌داران این رشته ورزشی باید کمک کنند تا شاهد پیشرفت بیشتر بسکتبال گرگان باشیم.

رئیس هیات بسکتبال شهرستان گرگان در پایان تاکید کرد: بسکتبال در گرگان ریشه چند 10 ساله دارد و نباید بگذاریم تا این فرهنگ ورزشی اصیل در شهرستان گرگان آسیب ببیند.

 

درگیری عضو شورای شهر با بازیکن شهرداری گرگان/ اصرار عضو شورا بر اخراج بازیکن

گفتنی است پس از پایان بازی شب گذشته دو تیم بسکتبال شهرداری گرگان و شهرداری تبریز که به میزبانی گرگان برگزار شد، محمدابراهیم جرجانی عضو شورای اسلامی شهر گرگان به منظور انتقاد از عملکرد تیم و گفت‌وگو با سرمربی تیم وارد رختکن شد که پس از چند دقیقه به دلیل درگیری لفظی شدید با یکی از بازیکنان پرحاشیه تیم با وساطت پلیس و ریش سفیدان از رختکن خارج شد.

وی که پس از خروج رختکن از برخورد توهین‌آمیز این بازیکن بسیار خشمگین و ناراحت بود در گفت‌وگو با خبرنگاران حتی در بین هواداران حاضر در سالن اعلام کرد که تا پای فسخ قرارداد و جدا شدن این بازیکن از تیم پیش خواهد رفت.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان به سابقه گذشته این بازیکن پرحاشیه تیم بسکتبال شهرداری گرگان نیز اشاره کرد و گفت در گذشته نیز وی با یکی از هواداران درگیری فیزیکی داشته که آن موضوع با وساطت بزرگان بسکتبال ختم به خیر شد اما متاسفانه باز هم از وی برخوردهای توهین‌آمیز و پرخاشگرانه را شاهد هستیم.

جرجانی معتقد است دو نفر از بازیکنان باید از این تیم جدا شوند زیرا در شان و جایگاه تیم بسکتبال شهرداری گرگان عمل نمی‌کنند.

انتهای پیام/


منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار