معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان:حضور نیروهای روان‌شناس بالینی در مرکز بهداشت گلستان

​ بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: تلاش می‌کنیم خدمات بهداشت روان را در سطح استان گلستان توسعه دهیم.

خدمات بهداشتِ روان را در گلستان توسعه می‌دهیم
به گزارش گلستان24، احمدرضا هنرور اظهار کرد: ما درصدد هستیم تا خدمات بهداشت روان را در استان گلستان گسترش دهیم و تا حدی این معضل بیماری را در استان کاهش دهیم.

وی تصریح کرد: بیماری روان یکی از معضلاتی است که از هر پنج نفر در دنیا یک نفر از اختلال روانی رنج می‌برد و نیاز به خدمات بهداشت روان دارد.

* شهروندان گلستانی برای دریافت خدمات بهداشت روان به مراکز جامعه سلامت و پایگاه‌های سلامت مراجعه کنند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان ابراز کرد: شهروندان گلستانی می‌توانند برای دریافت خدمات بهداشت روان به خانه‌های بهداشت، مراکز جامعه سلامت و پایگاه‌های سلامت مراجعه کنند.

هنرور خاطرنشان کرد: در راستای طرح تحول سلامت توانستیم نیروهای روان‌شناسی بالینی در مرکز بهداشت استان گلستان داشته باشیم و این افراد دوره‌هایی در این زمینه دیدند و ارتباط خوبی در این زمینه با شهروندان گلستانی برقرار خواهند کرد.

وی از برگزاری همایشی با محوریت «بیماری سالک» در شهرستان گنبدکاووس خبر داد و یادآور شد: در هفته سلامت برنامه‌هایی از جمله برگزاری جشنواره غذا، نمایگاه‌های سلامت و پیاده‌روی را داشتیم و همچنین همایشی با محوریت سالک نیز در شهرستان گنبدکاووس برگزار خواهیم کرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: برنامه‌هایی که در هفته سلامت برگزار شد صرفا جنبه نمادین بود و این برنامه‌ها نمایانگر خدماتی هستند که در طول یکسال ارائه می‌دهیم.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار