استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: 98 درصد فرمانداران و بخشداران گلستان، جوان و بومی هستند.

98 درصد فرمانداران و بخشداران گلستان، جوان و بومی هستند
به گزارش گلستان24، حسن صادقلو صبح امروز در نشست با مشاوران جوان دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری‌ها و سمن‌های استان اظهار کرد: من جوان نیستم اما جوان فکر می‌کنم.
 

وی ادامه داد: من 26 ساله نماینده مجلس شورای اسلامی بودم و درک می‌کنم که جوانان چه انتظارات و توانی دارند.
استاندار گلستان تاکید کرد: در سال‌هایی که 21 سال سن داشتم در جریان‌های انقلاب شرکت می‌کردم و حتی مدیریت جریان‌های انقلاب را در شهر و منطقه خودمان داشتیم.
صادقلو گفت: نیروسازی جوانان باید بین مدیران و مسوولان به یک باور تبدیل شود و برای من به یک باور تبدیل شده است.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: اینکه در ظرفیت استان، مشاوران جوان به یک پارلمان فکر و اندیشه تبدیل شوند پیشنهادی قابل تامل و قابل طرح است.

وی افزود: از دولت گذشته 10 درصد جوانان را در دستگاه‌های اجرایی داشتیم و در این دولت از 10 درصد به بیش از 25 درصد از جوانان در انتصاب مسوولان استان انجام شده است و 51 درصد مسوولان در حوزه استانداری که فرمانداران نیز شامل آن می‌شود از 41 تا 50 سال سن هستند.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: سن فرمانداران ما به طور عمده جوان هستند و تنها دو مورد داریم که از 50 سال به بالا هستند و باقی کمتر از 45 سال سن دارند و 98 درصد فرمانداران و بخشداران از نیروهای همان شهرستان انتخاب شده است.
صادقلو گفت: گاهی ما برخی از مسائل را در یک خط طولی قرار نمی‌دهیم و باید تجربه و جوانی در یک خط طولی قرار گیرد و نباید تجربه نادیده گرفته شود.
این خبر تکمیل می‌شود ...
انتهای پیام

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار