روزنامه جوان در شماره روز چهارشنبه خود نوشته: برخی از اعضای آن نیز ناخودآگاه به این بازی وارد شدند و ابایی از این نداشتند که هم‌ترازان خود در آن مجلس را «ناصالح» خطاب کنند.

کدام عضو دولت باعث شکست هاشمی شد!

به گزارش گلستان 24، روزنامه جوان در شماره روز چهارشنبه خود نوشته: برخی از اعضای آن نیز ناخودآگاه به این بازی وارد شدند و ابایی از این نداشتند که هم‌ترازان خود در آن مجلس را «ناصالح» خطاب کنند. از چند ماه پیش بازی «هاشمی می‌آید ـ هاشمی نمی‌آید» را به راه انداختند؛ اما غافل از اینکه رویه مذکور نه تنها خدمت به آیت‌الله هاشمی نبود بلکه باز کردن دریچه سیاست‌بازی به «مجمع مجتهدین» بود. 

واقعاً مزایای ریاست مجلس خبرگان برای جریان اصلاحات چیست که اینقدر بی‌صبری و جرزنی ‌به راه انداختند؟ در تحلیل این بی‌صبری حتماً‌ به «نفس‌های نفاق‌آلوده» می‌رسیم که در سینه‌ها پنهان و در چشمان نمایان است. در اوایل سال ۱۳۸۴ با جمع دانشجویی خدمت آیت‌الله هاشمی رسیدیم، نگارنده به عنوان سخنگوی جمع، ضمن تمجید از تأثیر وی در انقلاب اسلامی و یادآوری نگاه امام به ایشان و برشمردن همه خوبی‌های وی، عرض کردم جنابعالی خود را مزین به همین جمله امام که «هاشمی ذخیره‌ای برای انقلاب است» بدانید و این مدال را در حوزه انتقال تجربه به کار گیرید و وارد عرصه اجرایی کشور نشوید. 

حضرت آیت‌الله در پاسخ فرمودند: «دم پای شما بچه‌های وزارت اطلاعات اینجا بودند و گفتند ‌بنده ۵۱ درصد رأی دارم پس مردم مرا می‌خواهند و من باید بیایم». آمد و آن شد که نباید می‌شد. در انتخابات دیروز نیز خبرهایی بود که یکی از اعضای دولت که در انتقال اخبار جایگاه حقوقی و موجه دارد، حضرت آیت‌الله را به این نقطه رساند که وارد گود رقابت برای ریاست خبرگان شود و آن شد که باز نباید می‌شد. 

در صورتی که با یک حساب عقلایی و سرانگشتی می‌شد این سؤال را طرح کرد که مگر می‌شود افرادی که در اواسط مجلس خبرگان ریاست را از هاشمی گرفتند، مجدداً ایشان را به ریاست برگزینند؟ بنابراین چون ترکیب مجلس‌‌ همان مجلسی است که هاشمی را انتخاب نکردند اکنون نیز‌‌ همان موضع را دارند و نباید آیت‌الله هاشمی وارد این انتخاب می‌شد./رجا نیوز

ارسال نظر

  • ناشناس
    1

    نفس هاشمی به مردم نشان داد اگه می خواهید کار شما در خرداد 92 تکمیل شود باید خبرگانی داشته باشید در راستای رای خرداد 92 لذا با فدای کاری این امار را به مردم نان دادند که شما از درکش عاجز هستید و الا در اسفند 94 مردم نشان خواهند که هاشمی چه رای بالایی دارد

    • ناشناس
      0

      خخخخخخخخ
      خیی با حالی داداش

آخرین اخبار