سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گلستان:

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گلستان گفت: تصمیم‌‎گیری در جبهه مردمی نیروهای انقلاب براساس عقلانیت و خردجمعی است و قرار است همه از نظرسنجی‌ها و چیزی که عقلانیت جواب داده پیروی کنیم.

 تصمیم‌‎گیری در جبهه مردمی نیروهای انقلاب براساس عقلانیت و خردجمعی است

به گزارش گلستان24، فتح الله نوری عصر امروز در جمع مردم ولایتمدار استان گلستان با حضور رئیس کمیسیون آموزش عالی مجلس اظهار داشت: مشارکت مردم در انتخابات نخستین مبنایی بود که امام خمینی(ره) طراحی کرد و مردم به امام خمینی(ره) اطمینان داشتند و هر ساز و کاری را در نظر می‎گرفت فردی از عدول از آن اقدام نمی‎کرد.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گلستان تصریح کرد: اتحاد و انسجام همیشه سبب پیروزی است و سازوکاری که اجرایی شده بازخوردی است که در قالب 38 سالی که انقلاب را پشت سر گذاشتیم، منشاء گرفته است.

نوری گفت: همه حوزه‎های دینی ما دستورش جبهه‎ای و توصیه به حرکت‎های جمعی است و حرکت جبهه نمونه بارزش هشت سال دفاع مقدس در قالب یک جبهه به نتیجه رسید.

وی اظهار کرد: اقدام جبهه هیچ وقت موفق نمی‎شود مگر اینکه از پشتیبانی مردمی برخوردار باشد، افزود: تجربه انتخابات سال 1392 گویای این است که اگر تعدد کاندیدا نداشتیم، پیروز می‎شدیم.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گلستان افزود: امروز اگر این عقلانیت در جبهه‎ انقلاب به وجود نیاید خروجی آن مانند سال 1392 خواهد بود.

وی اظهار داشت: اگر قرار باشد برای دیگران کار کنیم و خود تخریب‌گر زمینه اثرگذار باشیم به نتیجه نخواهیم رسید.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گلستان گفت: در جمنا قرار شده است که نظرسنجی‎ها و آن چیزی که عقلانیت جواب داده از آن پیروی کنیم.

نوی اظهار داشت: امیدواریم در یک اقدام کوتاه مدت برای انتخابات و یک اقدام میان‎مدت و بلند مدت و با اتفاق آراء بتوانیم در عرصه‎های مختلف جامعه تاثیرگذار باشیم.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار