رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان:

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان گلستان با اشاره به اینکه شورای جبهه مردمی در 13 شهر گلستان تشکیل شده است، افزود: شورای جبهه مردمی انقلاب اسلامی در یک شهرستان دیگر باقی مانده که به زودی مشخص خواهد شد.

 ایراد به جبهه مردمی از خالی بودن دست منتقدان خبر می‎دهد/ جریان اصولگرایی انتخابات برده را در سال 92 واگذار کرد

به گزارش گلستان24، حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری در نخستین نشست خبری جبهه مردمی انقلاب اسلامی در استان گلستان با تبریک 13 رجب و ولادت مولی‎الموحدین امیرالمومنین امام علی (ع) اظهار کرد: شورای جبهه مردمی انقلاب اسلامی در 90 درصد شهرهای استان گلستان تشکیل شده است، تاکنون تنها تکلیف یک شهرستان دیگر مشخص نشده که به زودی ای ساز و کار تکمیل خواهد شد.

رئیس جبهه مردمی نیروهای

وی تصریح کرد: در ضرورت شکل‎گیری جبهه مردمی انقلاب اسلامی در راستای انسجام‎بخشی نیروهای علاقمند به انقلاب، امام راحل و آرمان‎های حضرت امام، منویات مقام معظم رهبری و کسانی که دل در گرو نظام اسلامی دارند هیچ تردیدی وجود ندارد.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان گلستان با اشاره به اینکه چتر این جبهه برای همه دلسوزان انظام اسلامی باز است، افزود: کسانی که به چهار اصل اسلام، نظام اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری صادقانه پایبند باشند با آغوش باز از آنها استقبال می‎کنیم.

طاهری با تاکید بر اینکه حرکت جبهه مردمی انقلاب اسلامی تاریخ مصرف انتخاباتی ندارد، گفت: در نخستین گام انتخابات راست جمهوری حتی اگر به توفیق ظاهری دست پیدا نکنیم نفس تشکیل این جبهه بسیار ارزشمند است حتی کسانی که رقیب جریان اصولگرایی هستند از کار جبهه مردمی تمجید کردند.

وی با اشاره به اینکه شورای جبهه مردمی در 13 شهر گلستان تشکیل شده است، افزود: شورای جبهه مردمی انقلاب اسلامی در یک شهرستان دیگر باقی مانده که به زودی مشخص خواهد شد.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان گلستان ابراز کرد: گلستان جزو استان‎هایی بود که ساز و کار جبهه را به خوبی پیش برد برای شکل‎گیری کانون‎های اقشاری نیز تصمیمات خوبی اتخاذ شده است و این کانون‎ها در استان و شهرستان‎ها به زودی تشکیل می‎شوند.

طاهری با اشاره به اینکه حساسیت جبهه مردمی در بخش رسانه با تشکیل نخستین کانون انتخاباتی شکل گرفت، گفت: اهمیت رسانه بر همگان آشکار است رسانه قطعا در این دوره از انتخابات پایه اصلی این جبهه خواهد بود.

وی در خصوص جذب طیف خاکستری جامعه به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: جبه خودش را محدود به یک نگاه سیاسی نکرده است اگر کسی خود را اصلاح‎طلب م‎داند اما چهار اصل مورد اشاره را قبول دارد جزو این جبهه است کسانی که مرزبندی خود را با فتنه مشخص کردند، خطوط قرمز نظام را قبول دارند اینها از نظر ما جزو جبهه مردمی هستند.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان گلستان با اشاره به تخریب‎هایی که این روزها در فضای مجازی علیه جبهه مردمی شکل گرفته گفت: برخی از ایرادات از خالی بودن دست منتقدان خبر می‎دهد عده‎ای به هر قیمتی می‎خواهند وحدت در جبهه مردمی را دچار خدشه کنند لذا باید تلاش شود که ضعف‎های کوچک هم برطرف شود.

طاهری با تاکید بر عقلانیت و درس گرفتن از تجربه انتخابات سال 1392 تصریح کرد: ما انتخابات برده را در سال 1392 واگذار کردم اکنون باید سعی شود انسجام جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حفظ و تقویت شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار