تائید صلاحیت نشده‌ها نباید از نظام فاصله بگیرند/ مکلف به تمکین از قانون هستیم

استاندار گلستان گفت: افرادی که صلاحیت آنها تائید نشده نباید تغییر رفتار نسبت به نظام و انقلاب داشته باشند و همه ما مکلف به تمکین از قانون هستیم.

استاندار گلستان:آماده ارائه گزارش عملکرد به مردم هستیم
به گزارش گلستان24، حسن صادقلو بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان گلستان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: همه ما در انتخابات مسئولیت داریم و در استان گلستان صدای دولت در خدمت‌های انجام شده صدای بلندی است و آماده ارائه گزارش هستیم.

صادقلو با اشاره به اقدامات دولت در راستای توسعه اقتصادی در کشور و استان، تاکید کرد: بدبینانه‌ترین نگاه این است که دولت اقتصاد را تراز کرده و این در حالی است که اقتصاد ما در یک چاه قرار داشت.

وی با اشاره به مناظره‌های تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: باید با شنیدن مطالب، تحقیق کنیم و به خدماتی که در نظام انجام شده نگاه کنیم و با آگاهی انتخاب کنیم.

صادقلو گفت: بیش از 416 میلیارد تومان از تبصره 36 برای استان گلستان اتفاق افتاد که این موضوع در نتیجه مشارکت مردم در انتخابات‌های گذشته بوده است.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه تا جایی که امکان وجود داشته به دنبال تائید صلاحیت نامزدها بوده‌ایم، گفت: فردی که صلاحیتش تائید نشده نباید از نظام و انقلاب فاصله بگیرد و باید همانند گذشته در عرصه حاضر باشد.

*عاقلان و با تحربه‌ها باید وارد میدان شوند

صادقلو افزود: هیچ فردی که صلاحیتش تائید نشده نباید نسبت به اصل نظام تغییر رفتار داشته باشد زیرا رفتار دلسردانه با نظام و دوری از نظام، تاییدی بر رد صلاحیت آن فرد است.

وی متذکر شد: شوراهای اسلامی شهر و روستا از اهمیت خاصی برخوردار است و عاقلان و با تحربه‌ها باید وارد میدان شوند زیرا شورا جمع عقل است و عاقلان باید وارد این مجموعه شوند.

صادقلو اضافه کرد: در شورا به دنبال جمع کردن عقل‌ها هستیم زیرا عمران شهرها و روستاها واقعیت این جامعه است و من از همه جوانان می‌خواهم در انتخابات نقش ساز باشند.

وی در پایان ابراز کرد: با انتخابات قهر نکنید و هرچه از 50 درصد مشارکت بیشتر برویم به نفع کشور، استان و شهر ما است و هرچه از 50 درصد مشارکت کمتر اتفاق بیافتد ضرر خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار