نماینده مردم شرق ‌گلستان در مجلس اعلام کرد

نماینده مردم کلاله، مینودشت، گالیکش و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است موضوع اصلی مجلس شورای اسلامی در این هفته پرداختن به موضوع حادثه معدن یورت آزادشهر باشد.

بررسی حادثه معدن یورت آزادشهر در جلسه آینده مجلس‌
به گزارش گلستان24؛ نماینده مردم کلاله، مینودشت، گالیکش و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است موضوع اصلی مجلس شورای اسلامی در این هفته پرداختن به موضوع حادثه معدن یورت آزادشهر باشد. 
 
شهرام کوسه‎غراوی  در محل حادثه معدن یورت آزادشهر در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه در زمان بحران مدیریت قبل، حین و بعد از آن به درستی انجام نمی‎شود و باید تمهیداتی انجام شود تا مدیریت این‌گونه بحران‎ها آموزش داده شود. 
 
وی تصریح کرد: شخصا به محل حادثه معدن یورت آزادشهر آمدم تا همه موارد و مشکلات را از نزدیک بازدید کرده و بتوانم پیگیر این مشکلات در صحن علنی مجلس شورای اسلامی باشیم. 
 
نماینده مردم کلاله، مینودشت، گالیکش و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قرار است موضوع اصلی مجلس شورای اسلامی در این هفته پرداختن به موضوع حادثه معدن یورت آزادشهر باشد که امیدواریم بتوانیم تسهیلات و شرایط خوبی را به مانند آسیب دیدگان حادثه پلاسکو برای این افراد حادثه دیده در نظر بگیریم. 
 
کوسیه‎غراوی افزود: من در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی عضو هستم و با مجمع نمایندگان استان همهتلاش و رایزنی‎های خود را برای احقاق حق کارکنان معادن یورت آزادشهر به کار خواهند گرفت. 
 
وی گفت: باید همه کارگاه‎های کل کشور مورد بررسی قرار بگیرد و از لحاظ ایمنی و شرایط کاری کارگران آن تدابیر لازم اندیشیده شود تا ما در آینده شاهد چنین حادثه‎هایی با این مشکلات نباشیم. 

نماینده مردم کلاله، مینودشت، گالیکش و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: صحن رسمی مجلس شورای اسلامی می‎تواند با همت و همکاری نمایندگان مجلس به عنوان نماینده مردم شرایط خوبی را برای اقشار مختلف آسیب‎پذیر جامعه مانند کارگران، افراد زیرپوشش بهزیستی، کمیته امداد و دیگر افرادی که نیاز به توجه بیشتر دارند فراهم کند. 

 
انتهای پیام/پ

منبع : باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار