درخواست فرماندار گنبدکاووس از معاون وزیر آموزش و پرورش:

​معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس از معاون وزیر آموزش و پرورش خواست در ساخت پژوهش‌سرای دانش‌آموزی و اردوگاه تفریحی فرهنگیان این شهرستان کمک کند.

پژوهش‌سرای دانش‌آموزی و اردوگاه تفریحی فرهنگیان گنبدکاووس نیازمند کمک‌های وزارتخانه است
به گزارش گلستان24،عبدالقدیر کریمی شامگاه دوشنبه در آئین بزرگ تجلیل از 46 معلم نمونه شهرستان گنبدکاووس که در سالن همایش‌های موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی شمس برگزار شد، با تقدیر از معلمان و فرهنگیان این شهرستان در راستای ارتقای سطح علم، دانایی و تربیت نیروهای خلاق و دانا، اظهار کرد: این روزها مردمان استان گلستان داغدار ضایعه انفجار معدن زمستان یورت در شهرستان آزادشهر هستند و جا دارد در این فرصت از طرف همه شما فرهنگیان که خود را یکی از اعضای این جامعه بزرگ می‌دانم به همه هم استانی‌ها به ویژه خانواده‌های محترم جان باختگان این حادثه تسلیت عرض کنم.

وی با بیان اینکه یکی از ظرفیت‌های موثر و مهم برای توسعه و رشد کشور جامعه فرهنگیان هستند، افزود: توجه به ظرفیت فرهنگیان می‌تواند تاثیرات بسیار مثبتی را در تربیت نیروی متخصص و متعهد برای کشور داشته باشد و از سویی پویایی و نشاط عمومی را نیز افزایش دهد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به برخی کمبودهای آموزشی و رفاهی در آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس، خاطرنشان کرد: درخواست ما از معاون محترم وزیر توجه ویژه به ساخت مدارس جدید به جای مدارس تخریبی، احداث اردوگاه تفریحی و آموزشی و احداث پژوهش‌سرای دانش آموزی و نیز تسریع در تکمیل ساختمان اداری این مجموعه است.

کریمی با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه و لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات، تصریح کرد: امیدواریم فرهنگیان عزیز که یکی از بزرگترین اقشار و تاثیرگذارترین افراد در انتخابات هستند با حضور پرشور خود بار دیگر حماسه‌ای بزرگ بیافرینند و در کنار مردم عزیز گنبدکاووس بار دیگر رکورد حضور در انتخابات را بشکنند.

گفتنی است در این مراسم محمدتقی نظرپور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سامان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و حجت‌الاسلام محمود ترابی امام جمعه گنبدکاووس دقایقی در اهمیت تکریم مقام و جایگاه معلم و نقش معلمان در تحقق نقشه علمی کشور سخنرانی کردند و در نهایت از 46 معلم نمونه شهرستان گنبدکاووس در مقاطع تحصیلی مختلف تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار