مسئول بسیج رسانه گلستان:

مسئول بسیج رسانه استان گلستان گفت: رسانه ها حل مشکلات جامعه را از کاندیداها مطالبه کنند.

رسانه ها حل مشکلات جامعه را از کاندیداها مطالبه کنند
به گزارش گلستان 24، سرهنگ علی محمد جعفری، عصر سه شنبه در نشست با رسانه های استان گلستان، اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته قریب به ۴۰ عنوان برنامه در سال ۹۶ در حوزه بسیج رسانه اجرا خواهد شد.

وی برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر را از مهمترین برنامه های سال ۹۶ اعلام کرد و افزود: این جشنواره در سال گذشته  با محوریت اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار شد.

جعفری گفت: اردوهای رسانه ای، تور رسانه، بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی، گرامیداشت روز خبرنگار، برگزاری دوره های آموزش سواد رسانه ای برای آحاد بسیجیان، آموزش کارگاه های تخصصی برای اصحاب رسانه و... از جمله برنامه های ما در سال جاری به شمار می آید.

وی تصریح کرد: با توجه به نقش و جایگاهی که رسانه دارد می طلبد تا در عرصه انتخابات از مسائل حاشیه ای پرهیز کنند و از تخریب افراد جلو گیری کنند و نسبت به موضوعات شفاف سازی کنند.

بسیج رسانه

مسئول بسیج رسانه گلستان اهداف اظهار کرد: اصحاب رسانه باید دردهای مردم را به نامزدهای انتخاباتی برسانند و سعی کنند در تحلیل ماسئل از وضعیت خوبی برخوردار باشند.

وی نشست اعضای شورای بسیج رسانه با فرماندهی سپاه نینوا گلستان را تقویت همسویی بیشتر در رسانه نسبت به اصل انقلاب اسلامی اعلام کرد و گفت: ایجاد هم افزایی و همگرایی در بین اصحاب رسانه از دیگر برنامه های این نشست بود.

گفتنی سید حسن حسینی خبرنگار جمهوری اسلامی به عنوان شهید شاخص بسیج رسانه معرفی شد.

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار