شروع تبلیغات کاندید های شورای شهر در ساعات اولیه امروز، نشان دهنده اعزم جدی نامزد ها برای ورود به ساختمان شورای شهر گرگان است.

ازصبح امروز کاندید های شورای شهر گرگان وارد رقابت تنگا تنگی شدند

به گزارش گلستان 24؛از امروز 21 اردیبهشت تبلیغات کاندید های شورای شهر آغاز شده و  کاندید های انتخابات شورای شهر در ساعات اولیه و نیمه شب کار تبلیغات محیطی خود را برای رقابتی تنگا تنگ شروع کرده اند.

البته بعضی از کاندیدهای مطرح شورای شهر هم در بامداد امروز به نحوه ی تبلیغات محیطی خود نظارت می کردند که این سحرخیزی کاندید ها نشان دهنده اعزم جدی آنها برای حضور در ساختمان سفید شورای شهر گرگان می باشد.

فضاهایی که چند مدت پیش توسط شهرداری گرگان جهت انجام تبلیغات محیطی تهیه شده و مورد بی مهری کاندید های ریاست جمهوری قرار گرفته بود از صبح امروز   به صورتی پر شده است که بیشتر شبیه به پازل شده تا تابلوی تبلیغات کاندید های شورای شهر

 این هجمه از کاندید ها که تعداد آنها به بیش از 180 نفر هم می رسد، آن قشر بی طرف مردم را  گیج و سر در گم کرده است، چرا که شهروندان نمی دانند کدام یک از این کاندید ها صلاحیت لازم را برای انتخاب در شورای شهر دارند.

بالا بودن تعداد کاندید های شورای شهر  با توجه به جمعیت فعلی شهر گرگان فضای  انتخاباتی شدیدی را در شهر به وجود اورده است زیرا که این کاندیدها از توده های خود مردم هستند و به تبع عده ای از مردم نیز از آنها حمایت می کنند و این مسئله ممکن است  به تقسیم شدن آرای مردم در بین کاندید ها منجر و رقابت بین کاندید ها به اما و اگر ها بستگی داشته باشد.

کاندید های این دوره از انتخابات شورای شهر باید در نظر داشته باشند که شورای شهر محل حمایت از مناطق محروم شهر و همچنین محلی برای نظارت بی قصد و غرض نسبت به امور اجرایی خدمات شهری است، که اگر نگاه کاندید ها به این شورا اینگونه که گفته شده باشد می توان گفت که در آینده ای  نه چندان دور منطقه ی محرومی در شهر گرگان نخواهیم داشت.

انتهای پیام/پ

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار