با توجه به شرح وظایف دولت در خصوص معادن استان و همین طور تعداد سهامداران این معدن مسئولیت این حادثه بر عهده دولت می باشد.

مالک و مسئول حادثه خونین معدن  زمستان یورت آزادشهر مشخص شد+سند

به گزارش گلستان24؛ این روزها که مردم گلستان داغدار تعداد زیادی از کارگران زحمت کش معدن زمستان یورت آزدشهر هستند، سایت های منتصب به دولت و همچنین چندی از مسئولان دولت با اعلام این که این معدن متعلق به بسیج است، سعی داشتند که بی مدیریتی خود را همانند دیگر ناکار آمدی های خود به دیگران ربط دهند.

 با توجه به بند های زیر که شرح وظایف وزارت صنعت و معدن در استان گلستان بوده است مسئولیت این حادثه با این وزاتخانه می باشد،چرا که اگر آنها این وظایف را به خوبی انجام می دادند هرگز این اتفاق پیش نمی آمد.

چند مورد  از شرح وظایف سازمان صنعت و معدن در استان گلستان:

_نظارت بر چگونگی بهره گیری از سرمایه های ملی، معادن، ماشین آلات، نیروی انسانی

_نظارت بر عملیات بهره برداری واحدهای معدنی در استان

 _ نظارت بر چگونگی بهره گیری از سرمایه های ملی، معادن، ماشین آلات، نیروی انسانی

_نظارت بر امور ایمنی بهره برداری معادن و سایر مراحل آن

 _برنامه ریزی برای افزایش بازدهی و بهره وری بخش معدن در سطح استان

همینطور این خبر کذب که معدن یورت زمستان آزادشهر متعلق به بسیج است با وجود اسنادی که در پایین صفحه موجود است رد می شود زیرا که طبق این مستندات تنها 18 درصد از سهام این شرکت متعلق به بانک اقصاد ایرانیان می باشد، و با وجود چندین واسطه تعداد این سهام ها به 5 درصد هم نمی رسد.

 

222222

 

untitled00

 

این که این مسئولین و سایت ها چرا بر علیه این 5 درصد موضع گرفته اند نشان می دهد که این افراد در باتلاق بی تدبیری و سیاسی کاری دست و پا می زنند و نمی دانند با این همه مشکلات که بر اثر سوء مدیریت دولت، در کشور به وجود آمده است چه کنند.

انتهای پیام/پ

 

ارسال نظر

آخرین اخبار