استاندار گلستان:

استاندار گلستان از مدیران بانک‌ها خواست در سال 1396 در جذب منابع مالی فعالانه‌تر وارد شده تا سرمایه‌گذاری در بخش رونق تولید و اشتغالزایی در بخش‌های دارای ظرفیت در استان بیشتر لمس شود.

مدیران بانک‌های گلستان در جذب منابع مالی فعالانه‌تر وارد شوند
به گزارش گلستان24، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، حسن صادقلو در سی و هفتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، از مسئولان دستگاه‌های عضو ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خواست که در سال جاری با جدیت بیشتر مطالبه رونق تولید را از وزارتخانه متبوع خود و حوزه ملی پیگیری کنند.
 

وی اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی باید تحلیلی از عملکرد خود در ستاد طی سال قبل در حوزه پرداخت وام به واحدها یا طرح‌های بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی و آسیب‌های سر راه فعالیت ستاد به منظور شتاب بخشیدن به اقدامات در سال جاری تهیه کنند.
صادقلو همچنین از مدیران بانک‌ها خواست در سال 1396 در جذب منابع مالی فعالانه‌تر وارد شده تا سرمایه‌گذاری در بخش رونق تولید و اشتغالزایی در بخش‌های دارای ظرفیت در استان بیشتر لمس شود.
استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت نظارت، یادآور شد: کمیته نظارت بر اعطای تسهیلات در سال گذشته تشکیل شد و باید این کمیته در سال جاری نظارت دقیق بر تسهیلات اعطایی به صاحبان صنایع داشته باشد و گزارشی از اشتغال ایجاد شده به موجب وام‌های پرداخت شده ارائه کند.
صادقلو رابطه کارگروه تسهیل و ستاد اقتصاد مقاومتی را نزدیک دانست و خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های سال 1396 کارگروه تسهیل شناسایی بنگاه‌هایی که از تسهیلات استفاده نکرده‌اند و یا بنگاه‌هایی که به دلایل مختلف انصراف داده‌اند، است.

همچنین در این جلسه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان گفت: امسال ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان برای سرمایه‌گذاری از بخش‌های کشاورزی و گردشگری که ظرفیت بکر منطقه به شمار می‌رود، در جهت رونق اقتصادی حمایت ویژه داشته باشد.
محمود ربیعی اظهار کرد: ضرورت دارد تسهیلات بانکی را به سمت حمایت از صنایع تبدیلی کشاورزی و طرح‌های گردشگری استان سوق دهیم.
وی همچنین بر همکاری مسوولان شهرستانی در افزایش نظارت بر پرداخت وام به واحدها یا طرح‌های نیازمند احیا یا بهره‌برداری تاکید کرد.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار