شهردار کردکوی عنوان کرد : حمایت از سرمایه‎گذاری در پروژه‎های گردشگری

​شهردار کردکوی با بیان اینکه یکی از دغدغه‎های ما در سال‎جاری حمایت از سرمایه‎گذاری در پروژه‎های گردشگری شهرستان است، گفت: حمایت از سرمایه‎گذاری در پروژه‎های گردشگری رونق اقتصادی را به همراه دارد.

 مفقود شدن پرونده‎های ساختمانی در شهرداری کردکوی

به گزارش گلستان24، محمدرضا مقصودلو شامگاه یکشنبه در سیصدو و یازدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر کردکوی و نخستین جلسه شورای شهر در سال 1396، با بیان اینکه یکی از دغدغه‎های ما در سال‎جاری حمایت از سرمایه‎گذاری در پروژه‎های گردشگری شهرستان است، اظهار کرد: حمایت از سرمایه‎گذاری در پروژه‎های گردشگری رونق اقتصادی را به همراه دارد در عین حال که آغاز و پایان پروژه موجب اشتغالزایی می‎شود.

 

وی با بیان اینکه اولویت عمرانی سال 1396 شهرداری کردکوی در آسفالت، احداث جداول و دفع آب‎های سطحی و زیرسازی معابر است، اذعان کرد: شورای اسلامی شهر کردکوی به‎عنوان ناظر بر عملکرد شهرداری باید در پروژه‎های عمرانی و جاری به بنده راهکار بدهد و اولویت‎ها را اعلام کند.
 

*اولویت‎بندی پروژه‎های عمرانی به طور مساوی در سطح شهر انجام شود/ برخی از پرونده‎های ساختمانی در شهرداری کردکوی مفقود می‎شود

شهردار کردکوی تأکید کرد: انتظار دارم اعضای شورای اسلامی شهر کردکوی اولویت‎های عمرانی را برای اجرای پروژه‎های عمرانی به طور مساوی در سطح شهر انجام دهد و اقدامی هدفمند، منطقی و براساس ضرورت‎ها و نیازها را برنامه‎ریزی کند.

مقصودلو با بیان اینکه متأسفانه برخی از پرونده‎های ساختمانی در شهرداری کردکوی مفقود می‎شود، تصریح کرد: از اینکه مفقود شدن پرونده‎های ساختمانی با چه قصدی انجام می‎شود، بی‎اطلاع هستم اما تصور بنده این است که برخی از پرسنل شهرداری با این اقدام قصد دارند بنده را برابر کار انجام شده قرار بدهند.

وی با بیان اینکه پرونده‎های مفقود شده جزو پرونده‎هایی هستند که مشکل دارند، افزود: در همین جلسه صراحتاً عرض می‎کنم به‎هیچ عنوان چنین پرونده‎هایی را امضاء نمی‎کنم.

 شهردار کردکوی خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات ایجاد شده برای شهرداری کردکوی، افزایش چند برابری قیمت منطقه‎ای، کاهش درخواست پروانه ساختمانی و ... بودجه سال 1395 محقق نشده است که با توجه به این مسأله جز در بخش حقوق و مزایا در هیچ ردیف دیگر از بودجه سال 1396 افزایش نخواهیم داشت.

مقصودلو با بیان اینکه بودجه 85 میلیارد ریالی سال 1396 در مقایسه با بودجه سال 1395 با افزایش 15 الی 18 درصد مواجه بوده است، گفت: با توجه به این مسأله به‎جای افزایش بودجه باید لایحه اصلاح بودجه شهرداری را به شورای اسلامی شهر کردکوی تقدیم کنم.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار