مسئول اجرای مراسم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

مسئول اجرای مراسم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: مراسم متمرکز بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) و قیام الهی 15 خرداد روزیکشنبه14 خرداد ساعت 18 عصر در مسجد جامع گرگان (محله نعلبندان) برگزار می‎شود.

مراسم متمرکز ارتحال امام و 15 خرداد در مسجد جامع گرگان برگزار می‎شود
به گزارش گلستان 24،محمد فلاحی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه‎داران در ماه ضیافت الهی، رمضان المبارک گفت: به مناسبت فرارسیدن بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (رحمه ا.. علیه) و پنجاه و چهارمین سالگرد شهدای قیام الهی 15 خرداد مراسم بزرگداشتی به همین منظور در عصر روز یکشنبه 14 خرداد 1396 در مسجد جامع گرگان برگزار می‎شود.
 

وی با بیان اینکه در این ایام مراسمات مشابهی به صورت خودجوش و مردمی در مساجد، بقاع متبرکه و مراکز فرهنگی در بزرگداشت حضرت امام خمینی‌ (ره) برگزار می‌شود، گفت: مراسم مرکز استان با محوریت ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) استان و با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین استانی و شهرستانی به صورت متمرکز از ساعت 6 بعدازظهر روز یکشنبه 14 خرداد 1396 در مسجد جامع گرگان (واقع در محله نعلبندان) به همراه ویژه برنامه‎های متعدد، ختم به اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و پذیرایی بصرف افطار برگزار می‎شود.

مسئول اجرای مراسم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: سخنران این مراسم حشمت‎اله قنبری؛ استاددانشگاه و کارشناس معارف اسلامی صدا و سیما خواهد بود.

محمد فلاحی در پایان از عموم مردم مؤمن و همیشه در صحنه  اقشار مختلف جامعه و روزه‎دار عزیز دعوت کرد تا با حضور گسترده خود در این مراسم معنوی، روح بلند امام راحل عظیم‎الشأن ‎و شهدای انقلاب اسلامی را شاد و بار دیگر با آرمان‎های بلند امام راحل و منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‎ای (مدظله‎العالی) در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) تجدید بیعت کنند.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار