فعال رسانه‌ای و مطبوعاتی گنبدکاووس:

فعال رسانه‌ای و مطبوعاتی شهرستان گنبدکاووس از وجود حدود 300 دانش‌آموز نیازمند کمک در محله «اسلام‌آباد» گنبدکاووس خبر داد.

300 دانش‌آموز «اسلام‌آباد» گنبدکاووس نیازمند حمایت مسوولان هستند
به گزارش گلستان24،فاطمه روزخوش در جمع اهالی رسانه و مطبوعات شهرستان و همچنین جمعی از مدیران و مسوولان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به مشکلات و معضلات مردم محله اسلام‌آباد که به تازگی از یک نقطه جمعیتی غیرمجاز به محله‌ای ادغام شده در روستای قلندرآباد تبدیل شده است، اظهار کرد: بنده و جمعی از همکاران و فعالان رسانه‌ای شهرستان حداقل ماهی یک‌بار را به این منطقه رفته و از روند خدمات دولت و نهادهای انقلابی شهرستان به این منطقه جویا می‌شویم.

وی با بیان اینکه در یکی دوسال اخیر به ویژه پس از اجرای طرح «شهید شوشتری» توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه و تاکیدات استاندار محترم بر محرومیت‌زدایی از مناطق اولویت‌دار، افزود: باید از برخی ادارات که صادقانه و صمیمانه در این دو سال تلاش‌های مستمری را برای رفع محرومیت از چهره این محله انجام داده‌اند تشکر کنیم اما برخی از اقدامات نیز همچنان ناقص و دچار مشکل است.

فعال رسانه‌ای و مطبوعاتی شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه امروز حدود 300 دانش آموز در محله «اسلام‌آباد» نیازمند کمک و حمایت مسوولان هستند، خاطرنشان کرد: عموم این دانش آموزان در خانواده‌های بی‌سرپرست و یا بد‌سرپرست زندگی می‌کنند و باید توجه ویژه ای به آنها شود.

روزخوش از وضعیت بسیار بد سرویس بهداشتی مدرسه محله «اسلام‌آباد» خبر داد و گفت: مسوولان و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس نیز نسبت به وضعیت نامناسب این مکان و همچنین تجمع زباله‌های منطقه در جوار مدرسه هشدارهای بسیاری داده‌اند که متاسفانه مورد توجه قرار نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه با پیگیری‌های که انجام دادیم یکی از خیرین و نیکوکاران شهرستان گنبدکاووس حاضر شد تمام هزینه‌های تخریب و بازسازی این فضا را پرداخت کند، ادامه داد: متاسفانه به دلیل تعلل مسوولان و طولانی شدن روند اداری و تهیه نقشه برای این مدرسه که همچنان نیز انجام نشده است نیکوکار خسته شده و از ادامه همکاری منصرف شد.

فعال رسانه‌ای و مطبوعاتی شهرستان گنبدکاووس با انتقاد از اینکه تا در منطقه‌ای اتفاق ناگواری نیافتد مسوولان نمی‌خواهند اقدام عاجل انجام دهند، تصریح کرد: انتظار داریم برخی ادارات که در حال حاضر در انجام وظایف خود کوتاهی کرده و یا با سرعت کمتری حرکت می‌کنند بر شتاب خود برای خدمت به مردم محروم شهرستان به ویژه منطقه «اسلام‌آباد» بیافزایند.

روزخوش با تشکر از نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس، اضافه کرد: امیدواریم هرچه سریع‌تر مناطق اولویت‌داری همچون بدلجه، سیدآباد، افغان آباد و سایر مناطق نیز به موازات «اسلام‌آباد» مورد توجه مسوولان قرار بگیرد.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار