مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای گلستان:بیش از 8 هزار و 700 نفر می‌توانند در دوره‌های آموزشی شرکت کنند

​مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان از اجرای 220 دوره آموزشی در ایام تابستان در این استان خبر داد و گفت: در ایام تابستان 220 دوره آموزشی در استان گلستان طراحی شد.

220 دوره آموزشی در گلستان طراحی شد
به گزارش گلستان 24، ابوالفضل تیرانداز صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: در تابستان سال جاری برنامه‌ریزی کردیم که قریب به 220 دوره آموزشی در سطح استان گلستان طراحی و اجرا شود.

وی تصریح کرد: در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان آموزش مهارتی به صورت رایگان عرضه می‌شود و فردی که برای آموزش به این مراکز مراجعه و در این کلاس‌ها ثبت‌نام می‌کند با حداقل‌ مبلغ می‌تواند در کلاس‌های آموزش فنی و حرفه‌ای آموزش ببیند.

* مردم باید فرهنگ سوادآموزی را در سبد خانوار خود قرار دهند

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان ابراز کرد: افرادی که تمایل به شرکت در کلاس‌های آموزشی و مهارتی در مراکز فنی و حرفه‌ای را دارند با هزینه‌ای کمتر از 10 هزار تومان می‌توانند از این کلاس‌ها بهره‌مند شوند و مدرک نیز دریافت کنند.

تیرانداز با بیان اینکه مردم باید فرهنگ سوادآموزی را در سبد خانوار خود قرار دهند، خاطرنشان کرد: همانطور که در ایام تابستان، فصل اوقات فراغت فرا می‌رسد خانواده‌ها برای خودشان برنامه‌ریزی می‌کنند تا در بحث‌های آموزشی، کاری، تفریحی و ورزشی شرکت کنند باید در کنار این موضوعات، مباحث آموزشی و مهارت را نیز در برنامه خود گنجانده شود.

* بیش از 8 هزار و 700 نفر می‌توانند در دوره‌های آموزشی شرکت کنند

وی از طراحی 220 دوره آموزشی در سطح استان گلستان خبر داد و اذعان کرد: در طول ایام تابستان قریب به 220 دوره آموزشی را در سطح استان گلستان طراحی کردیم.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان گفت: در این دوره‌های آموزشی بیش از 8 هزار و 700 نفر می‌توانند شرکت کنند که تقریبا حدود 600 هزار نفر ساعت آموزشی می‌شود.

تیرانداز دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت ابراز کرد: یکسری دوره‌هایی به صورت کوتاه‌مدت طراحی می‌کنیم تا افراد بتوانند در صورت علاقمند بودن به رشته موردنظر خود آموزش ببینند که متوسط دوره کوتاه‌مدت حدود 45 ساعت طراحی شد.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار