رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: امسال راهپیمایی روز قدس در بیش از ۴۰ نقطه استان گلستان برگزار می‌شود.

راهپیمایی روز قدس در ۴۰ نقطه استان گلستان برگزار می‌شود

به گزارش گلستان 24، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا احمدی عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در حرم مطهر و مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: داعش باید از تاریخ منافقین در ایران عبرت بگیرد که این انقلاب مردمی عرصه جولان تروریسم نیست و مردم انقلابی ایران اسلامی به یاوه گویان و بدخواهان فرصت توطئه را نحواهند داد.

وی افزود: منافقین در ایران در دهه شصت از ترور و کشتار مردم چه طرفی بستند که داعشی‌ها بخواهند به نتیجه برسند؟ باور داریم، که سازمان منافقین در این ترور کور و به تعبیر امام مسلمین ترقه بازی، معین داعش بوده و قطعا همدستی داشته‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان تصریح کرد: این حادثه اگر چه سبب شد که دولت‌ها به مظلومیت ایران پی ببرند اما در حقیقت موجب بیدادی ملت‌ها نیز شد و جهان متوجه اسلام ناب که نماد ان ایران است و اسلام آمریکایی صهیونیسی که نماد آن وهابیت و داعش است، شد.

وی افزود: اینکه این حادثه در این برهه از زمان پدید آمد حکمتی دارد و حکمت آن این است که صدای انقلاب اسلامی به اقصی نقاط جهان برود تا در روز قدس مسلمانان جهان و آزادی‌خواهانی که از ترور و تروریسم بیزارند در صفوفی واحد برعلیه اسرائیل عاصب و استکبار جهانی راهپیمایی کنند.

احمدی اظهار کرد: حکمت دیگر این رویداد نامبارک بیداری وجدان افرادی است که نسبت به اقتدار و تقویت بنیه نظامی کشور کم لطفی‌هایی کردند و این پدیده شوم داعش اهمیت و لزوم اقتدار نهادهای امنیتی را به اثبات رساند و نیروهای مسلح ما هم از حیث تجهیزات و از حیث توان معنوی در اوج قرار دارند.

روز قدس

وی افزود: اثبات مظلومیت مدافعان حرم از حکمت‌های این اقدام کور تروریسم بود که اگر امروز امنیتی در کشور است مرهون حضور مدافعان حرم است که داعش را فرسنگها دورتر از مرزهای ایران رانده‌اند و از حرم اهلبیت و حریم جمهوری اسلامی آن‌سوی مرزها دفاع می‌کنند که اگر نبودند مدافعان حرم، امروز داعش تروریسم در سطح وسیعی در مرکز دست به اقدام پلیدانه خود می‌زد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: وحدت بین آحاد مردم و همه مسئولان از حکمت‌های این اقدام کور بود که به جهان بفهمانند مردم و مسولان در ایران از همه طبقات و اقوام و مذاهب در حفظ منافع عمومی یکپارچه‌اند.

احمدی به اهمیت روز قدس اشاره کرد و گفت: نگاه بلند امام راحل است که از بدو مبارزه اسرائیل را غده سرطانی تلقی کردند و تاکید کردند که اسرائیل باید از روی زمین محو شود و این استراتزی غیرقابل تغییر دنیای اسلام است و به عقیده ما و تجربه 30 سال ما این حقیقت را نشان می‌دهد که روز قدس امسال با همه سال‌ها متفاوت خواهد بود.

وی اظهار داشت: در بیش از 40 نقطه استان  گلستان همه مردم از همه اقوام و مذاهب راهپیمایی روز قدس در کمال آرامش و امنیت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار