جانشین فرمانده کل سپاه در کنگره بزرگداشت شهدای دانشجوی گلستان:

سردار سلامی صبح امروز در کنگره شهدای دانشجوی استان گلستان گفت: شهدای دانشجو حاملان فکر برتر و اندیشه برتر بوده اند و 2 قشر دانشجو و روحانیت با هدایت امام خمینی (ره) پیشگامان حرکت انقلاب بوده اند .

دانشجویان حاملان آگاهی برتر و فکر برتر هستند/ دانشجویان افسران جنگ نرم تقابل با نظام سلطه اند/ آمریکا غیرقابل اعتماد و بدعهد است/ امروز آمریکا یک کشور جهان سومی است

سردار حسین سلامی، جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در کنگره شهدای دانشجوی استان گلستان که ذیل اجلاسیه 4000 شهید این استان برگزار شده بود، انقلاب اسلامی را شبیه ترین واقعه به بعثت پیامبر اکرم(ص) خواند و گفت: پیامبر(ص) با طلوع دادن خورشید اسلام با جاهلیت اولی مبارزه کرد، انقلاب اسلامی نیز برای محو جاهلیت مدرن و از بین بردن میدان تاثیر اندیشه های مخرب فرهنگ مبتذل و نفوذی دشمن که تحقیرکننده ذهن و قلب جوانان است، طلوع کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: برجام نسخه‎ای نیست که آمریکا بتواند از بستر آن مبسوط الید عمل کند در حالی که ما مقید و ملزم به انجام آن باشیم، دکترین انقلاب اسلامی مقابله به مثل، عکس‎العمل‎های متناسب، دقیق و حساب شده است، ملت ایران تصمیم گرفته است حقوق خود را عادلانه، دقیق، شجاعانه و بدون هیچ ملاحظه‎ای از قدرت‌های به ظاهر بزرگ بستاند.

سلامی با اشاره به اینکه امروز جغرافیای سیاسی جهان اسلام به جغرافیای بزرگ انقلاب در برابر استعمار و دشمنان بشریت تبدیل شده است ، گفت : مقام معظم رهبری پیشوایی سلیم، شجاع، با ذهن و دلی سرشار از منطق وحی و با قدرت نفوذ در اعماق تفکر دشمنان و شناختی دقیق و ژرف از واقعیت‎ها و تحولات عصر جدید و در دوران پیچیده‎ترین توطئه‎های استعمار آن هم استعمار نوین، هدایت و راهبری امت اسلام را برعهده گرفته است.

وی اذعان داشت: شهدای دانشجو حاملان فکر برتر و اندیشه برتر بوده اند و 2 قشر دانشجو و روحانیت با هدایت امام خمینی (ره) پیشگامان حرکت انقلاب بوده اند .

وی افزود: امروز سبب توقف جهان‎خواران و توقف گسترش استیلاطلبی جهان‎خواران به دنیای اسلام شده است و با آگاهی‎بخشی در ذهن بصیر مسلمانان، جغرافیای سیاسی جهان اسلام را به جغرافیای وسیع علیه دشمنان بشریت تبدیل کرده است.

سردار سلامی از 4 هزار شهید استان گلستان به عنوان سروهای بلندمقامت این سرزمین یاد کرد که همچون کهشکشانی از ستارگان پرفروغ بر آسمان این استان هستند، ابراز کرد: شهدا حاملان فکر برتر، اندیشه والاتر و آگاهی ملت هستند.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: شهدای دانشجو نقش برجسته ای در تحقق انقلاب و پس از آن در ترسیم سیمای اقتدار ملی ایران در جامعه جهانی داشته و دارند.

وی به توانایی های عظیم ایران در عرصه های مختلف علمی و نظامی بویژه توانمندی های استاد طهرانی مقدم در طراحی موشک های بالستیک اشاره کرد و گفت: آنهایی که طهرانی مقدم را همراهی کردند تا موشک هایی بسازد که چند برابر سرعت صوت در جو زمین حرکت می کند و ناوها را با دقت 100درصد نشانه می گیرد، دانشجوهای فارغ التحصیل دانشگاه های ایران اسلامی بودند.

سردار سلامی دانشجویان را پرچمداران آزاد اندیشی ، کرامت خواهی ، اسلام طلبی و استقلال خواهی به معنای واقعی دانست و ، افزود : امروز پیشرفت های مختلفی که در زمینه های هسته ای ، هوا فضا ، موشک های بالستیک و ... در کشور به وجود آمده همه توسط این همین دانشجویان که از دانشگاه ها فارغ التحصیل شده اند به دست آمده.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب، دانشجویان را افسران جنگ نرم جدید در فضای تقابل راهبردی نظام سلطه با انقلاب اسلامی انگاشتند، ابراز کرد: این مفهوم زیبا و مقدس به عنوان بخشی از هویت حقیقی دانشجوی مسلمان و آزاداندیش است این حقیقت فقط در ذهن و کلام نیست بلکه واقعیتی روی زمین است.

وی در ادامه عنوان کرد: آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم 80کودتا علیه کشورها مختلف انجام داد و سلطه شاه در ایران و آل سعود در عربستان نمونه هایی از آن میباشد.

سردار سلامی تصریح کرد: ما در برابر چنین کشوری ایستادیم، پس از پیروزی انقلاب اسلامی وقتی دشمن حس کرد هندسه قدرت جهان ضلع دیگری پیدا کرد که ممکن است نقطه ثقل آن را تغییر دهد از هیچ حربه ای نظیر کودتا، ترور دانشمندان، تحریم اقتصادی، تحملی جنگ سخت، تهاجم فرهنگی، فتنه های درونی و محاصره علمی فروگذار نکرد.

وی گفت: آمریکا روزگاری 45 درصد ثروت جهان را تولید می‎کرد ولی اکنون به کمتر از 20 درصد رسیده است، آمریکا 45 میلیون انسان گرسنه دارد، کشورش با فروپاشی اخلاقی و اجتماعی مواجه شده است، بحران شخصیت، جوانان آمریکا را به سمت خودکشی کشانده و هر سال 38 هزار جوان در آمریکا خودکشی می‎کنند.

 

سردار سلامی با اشاره به اینکه نرخ طلاق در آمریکا از 50 درصد تجاوز کرده است به آمار طلاق این کشور در دهه 70 اشاره کرد و گفت: در دهه 70 آمار طلاق در آمریکا 13 درصد بود، 60 درصد کودکان در آمریکا بدون پدر و مادر خود زندگی می‎کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به بی‎اعتباری آمریکایی در برجام تصریح کرد: برجام نشان داد که آمریکا غیر قابل اعتماد و بد عهد است و نمی‎توان به وعده‎های آنان تکیه کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار