در نامه انجمن تالاسمی ایران به استانداری مطرح شد :

انجمن تالاسمی ایران طی نامه ای به استانداری گلستان خواهان بستن انجمن فعلی و مسدود نمودن حسابهای آن تا تشکیل انجمن قانونی جدید تحت نظر وزارت کشور شد .

پلمپ انجمن تالاسمی گلستان تا تشکیل انجمن قانونی جدید / بازگشت سند مالکیت ملک راضیه فرزاد بنام انجمن تالاسمی گلستان + سند

در پی اعتراض جمع زیادی از بیماران تالاسمی استان گلستان و ارسال طومار و نامه به وزارت کشور نایب رئیس و خزانه دار انجمن تالاسمی ایران به گرگان سفر کرده و از نزدیک جویای مشکلات و حواشی شدند .

به گزارش گلستان24، بعد از جلسات مختلف با طرفین ماجرا نهایتا انجمن تالاسمی ایران با غیر قانونی خواندن انجمن تالاسمی موجود در عدالت 77 ، نظر به بستن این مجموعه تا ثبت انجمن تالاسمی جدید در سامانه سازمانهای مردم نهاد وزارت کشور داد .

همچنین دو شماره حساب قبلی انجمن تالاسمی نیز در بانک ملی و رفاه فعلا مسدود شوند تا شرایط جدید برای افتتاح حساب مهیا شود.

متن نامه ای که نایب رئیس انجمن تالاسمی ایران به استانداری گلستان نوشته به شرح زیر است :

جناب آقای مهندس عبدالرضا چراغعلی

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان

سلام علیکم ؛

احتراما ضمن تشکر از زحمات چندین ساله فعالین عرصه تالاسمی استان گلستان ، به استحضار می رساند پیرو تماس ها و مکاتبات بیماران تالاسمی این استان مبنی بر مشکلات موجود در حوزه درمانی ،حمایتی و رفاهی و اعلام نارضایتی از عملکرد انجمن تالاسمی استان گلستان و همچنین با توجه به ارسال درخواست بیماران به وزارت کشور به شماره 95/15/5550 در تاریخ 95/10/28  برای بررسی مشکلات موجود در استان این حقیر بر خود لازم دانستم تا با توجه به رسالت انجمن تالاسمی ایران به این استان مراجعه و از نزدیک پیگیر موارد اعلامی باشم .

لذا مبادرت به برگزاری نشستی با بیماران تالاسمی استان ، مسئول انجمن و خیر محترم سرکار خانم راضیه فرزاد نموده و همچنین طی ملاقات امروز با حضرتعالی و همکاران محترم نتایج زیر بدست آمده که حضور محترمتان ارائه تا ضمن بررسی و ارزیابی آن ، تصمیمات لازم اتخاذ فرموده و نتایج حاصله را جهت شفاف سازی به اطلاع جامعه تالاسمی استان گلستان برسانید .

1- با توجه به اظهارات عزیزان تالاسمی و نیز جناب دکتر میررضایی ، پیشنهاد می گردد تا نسبت به بسته شدن دفتر انجمن تالاسمی و غیر فعال شدن حساب های مالی به شماره 0106663069000   بانک ملی ایران شعبه گرگان و 80417279  بانک رفاه کارگران شعبه مرکزی به نام انجمن تالاسمی استان گلستان اقدام و پس از شروع فعالیت رسمی انجمن استان متعاقب اخذ مجوزهای لازم از طریق استانداری محترم ، در اختیار هیئت مدیره منتخب قرار بگیرد .

2- از آنجا که طی 18 سال گذشته انجمن تالاسمی استان گلستان تحت عنوان شعبه انجمن تالاسمی ایران فعالیت داشته است ، خواهشمند است تا نسبت به جمع آوری مهر و سربرگ های انجمن و تحویل به انجمن تالاسمی ایران اقدام لازم صورت پذیرد .

3- با توجه به مستندات پیوستی در خصوص سند مالکیت سه دانگ از ساختمان واقع در محدوده گرگان – خیابان شالیکوبی – بین عدالت 77 و  79 به نام انجمن تالاسمی استان گلستان ، با توجه به اینکه مستندات موجود انجمن استانی بدون هماهنگی با انجمن تالاسمی ایران مبادرت به نقل و انتقال مالکیت این ساختمان نموده و این ملک متعلق به بیماران تالاسمی آن استان بوده ، خواهشمندم در صورت امکان و صلاحدید نسبت به انتقال مالکیت سند ساختمان مذکور به نام انجمن تالاسمی استان گلستان که منبعد پیگیر امور عزیران تالاسمی منطقه بوده اقدام مقتضی به عمل آید .

البته قطعا جنابعالی و همکاران محترمتان با در نظر گرفتن شرایط و قوانین موجود و اثبات صحت ادعای عزیزان تالاسمی استان گلستان ، در خصوص نحوه نقل و انتقال این سند ملاک عمل خواهد بود و ما تابع قانون و مقررات هستیم .

4- با توجه به اعتراضات موجود و شروع مراحل ثبت و تشکیل انجمن تالاسمی استان گلستان ، در صورت صلاحدید استانداری گلستان جناب آقای محمدرضا ساوری نیا را که در تاریخ 6/11/95  اقدام به ثبت قانونی انجمن تالاسمی استان گلستان به شماره پیگیری 7370239329  درسامانه ثبت سازمانهای مردم نهاد وزارت کشور نموده ، به عنوان نماینده انجمن تالاسمی ایران و نیز بیماران تالاسمی استان گلستان جهت پیگیری و امور ثبت رسمی انجمن تالاسمی استان گلستان به حضورتان معرفی می گردد. بدینوسیله خواهشمندم در صورت موافقت همکاری لازم را با ایشان مبذول فرمایید .

 سید محمدرضا میرموسوی - نایب رئیس و عضو هیئت مدیره انجمن تالاسمی ایران

 رونوشت :

1.دفتر نماینده ولی فقیه در استان گلستان جهت استحضار و اقدام لازم

2. وزارت کشور جهت استحضار و اقدام لازم

3.دادستان محترم استان گلستان جهت استحضار و اقدام لازم

4.اداره کل اطلاعات استان گلستان جهت استحضار و اقدام لازم

5. جناب آقای مهندس طهماسبی معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان جهت استحضار و اقدام لازم

photo 2017 02 08 06 50 56

photo 2017 02 08 06 50 49

 

منبع: گلستان ما

 

ارسال نظر

آخرین اخبار