مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان:

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: ثبت نام چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در گلستان آغاز شد.

ثبت نام چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در گلستان آغاز شد

به گزارش گلستان24، حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم در ادارات و مراکز قرآنی اظهار کرد: ثبت نام چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم از تاریخ ۱۲ بهمن‌ماه سال جاری در ۱۶ رشته شروع‌شده و تا ۲۰ فروردین‌ماه سال ۹۶ ادامه خواهد داشت.

 

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به ادارات و دفاتر اوقاف و امور خیریه در استان گلستان و همچنین سایت قرآن ایران برای شرکت در این مسابقات اقدام کنند.

حجت الاسلام سیف الله سهرابی مدیرکل اوقاف و امورخیریه خراسان شمالی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان اظهار کرد: این مسابقه بعد از پیروزی انقلاب هرساله برگزار می‌شود و روال مسابقه به این شکل هست که ابتدا در سطح شهرستان برگزارشده و برگزیدگان به مرحله استانی راه‌یافته و برگزیدگان استانی به مرحله کشوری راه می‌یابند و در صورت موفقیت در دوره کشوری راهی مسابقات بین‌المللی خواهند شد.

حجت‌الاسلام سهرابی افزود: حدود چهار هزار و ۶۷۰ نفر در سال جاری در این مسابقات شرکت کردند که ۲۴۱ نفر از خواهران و برادران به مرحله استانی راه یافتند.

وی اظهار کرد: اداره زندان‌ها در کل استان حضور پر شوری در این مسابقات داشتند و بیش از دو هزار نفر از این اداره کل در مسابقات شرکت کردند.

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار