رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان:

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان گفت: براساس سیاست‌های ابلاغی ۵ کمیته ستاد اقتصاد مقاومتی در استان گلستان تشکیل شده است.

کمیته‌های ستاد اقتصاد مقاومتی در استان گلستان تشکیل شد

به گزارش گلستان24،حسین پیش‌قدم شامگاه چهارشنبه در همایش کشوری میز تجاری ایران و قزاقستان اظهار داشت: با توجه به اینکه ستاد اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده و 5 کمیته در داخل استان برای اجرای سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، در قالب چارتی تنظیم شده است.

وی افزود: کمیته توسعه برون‌گرایی و جذب سرمایه‌گذاری و توسعه صادرات نیز در قالب این ستاد در استان گلستان تشکیل شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان تصریح کرد: با توجه به این که بسیاری از برنامه‌های ملی ابلاغ شده امیدواریم موضوع مناطق آزاد در استان و مرکز ارتقا دانش فنی، مباحث برون‌گرایی اقتصاد، ایجاد کریدور شمالی جنوبی و شرقی غربی، جذب سرمایه‎گذار خارجی فاینانس و سرمایه‌گذار داخلی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در استان اجرائی شود.

پیش‌قدم افزود: با تشکیل این 5 کمیته برنامه‌های ابلاغ شده به استان را بررسی می‌کنیم و این کمیته‌ها مباحث خود را به صورت سلسله‌وار ادامه می دهند و مباحث توسعه و صادرات محور کالاها و محصولات غیرنفتی برای اقتصاد مهم است.

وی اظهار کرد: تشکیل میزهای تخصصی تجاری توسط اتاق بازرگانی و سازمان صنعت و معدن نشان دهنده وسعت دید با بازارهای هدف است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان گفت: اگر قرار است رونقی در اقتصاد کشور رخ دهد این رونق بر پایه صادرات‌محوری خواهد بود.

منبع:تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار