مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان:

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: در تیرماه امسال دوره آموزشی و طرح ارزیابی دستگاه‌های اداری در حوادث غیرمترقبه در شرق استان گلستان اجرا می‌شود.

طرح ارزیابی دستگاه‌های اداری در حوادث غیرمترقبه در شرق گلستان اجرا می‌شود

به گزارش گلستان24،صادقعلی مقدم ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: در روزهای 11،12 و 13 تیرماه دوره آموزشی ارزیابی دستگاه‌های اداری در زمان حوادث غیرمترقبه در شرق استان به مرکزیت گنبدکاووس برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره برای آشنایی مدیران دستگاه‌های اجرایی به وظایف خود در زمان بحران و تمرین آنان در پاسخگویی مناسب به این حوادث خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان تصریح کرد: در تلاش هستیم تا این دوره را به صورت شبانه‌روزی برگزار کنیم و معاونان بتوانند در این مدت خود مدیریت دستگاه اداری را برنامه‌ریزی کنند و تمرینی برای معاونین در زمانی که بحران صورت گیرد و مدیر برای مدیریت اداره نباشد، خواهد بود.

مقدم یادآور شد: این دوره آموزشی برای غرب استان به مرکزیت گرگان برگزار شد و برای مدیران گواهینامه 42 ساعته صادر میشود.

آتش‌نشانی گنبدکاووس تجهیز شود

وی با اشاره به آتش سوزی‌های فصل برداشت محصول در استان گفت: هر ساله در فصل برداشت آتش‌سوزی‌هایی رخ می‌دهد و آتش‌نشانی در زمان بحران و چنین حوادثی مسئولیت اطفاء حریق را دارد که باید از نظر تجهیزات کامل باشد.

حوادث غیرمترقبه

مقدم تاکید کرد: با توجه به فعالیت خوب آتش‌نشانی گنبدکاووس در حادثه معدن زمستانه یورت آزادشهر و هم به علت عدم تجهیزات مناسب این ارگان، امکانات ناچیزی از طرف مدیریت بحران استان اهدا شد اما با توجه به کمبود ماشین‌آلات و نردبان، نیاز است در برنامه‌ریزی شهرستان لحاظ شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان اظهار داشت: در زمان حادثه معدن آزادشهر، آتش‌نشانی توانست 20 نفر را از مرگ حتمی نجات دهد و با توجه به حوادث و اتفاقات غیرقابل پیش یینی در نظر داریم شهرستان گنبدکاووس را به عنوان پایگاه بحران شرق گلستان تقویت کنیم.

انتهای پیام/

نتع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار